Pagina's

zondag 29 mei 2022

Piloten met vaccinatieschade door COVID-injecties spreken zich uit: 'Ik zal waarschijnlijk nooit meer vliegen'

Piloten met vaccinatieschade door COVID-injecties spreken zich uit: 'Ik zal waarschijnlijk nooit meer vliegen'
stichtingvaccinvrij.nl

In interviews met The Defender zeggen piloten met vaccinatieschade door COVID-19 vaccins dat ze hun verhaal willen delen ondanks een “cultuur van angst en intimidatie”. Zij willen zich uitspreken tegen de verplichte vaccins die het einde van hun carrière betekende – en in sommige gevallen zelfs het einde van hun leven. Dit artikel verscheen op ‘Childrens Health Defense’

Exclusive: Pilots Injured by COVID Vaccines Speak Out: ‘I Will Probably Never Fly Again’ door Michael Nevradakis, Ph.D.

 

 
Met een baan als piloot had Bob Snow er lang naar uitgekeken dat zijn dochter in zijn voetsporen zou treden. Hij wilde haar helpen door haar te leren vliegen in een prive-vliegtuig. Maar nadat hij “onder dwang” het COVID-19 vaccin heeft gekregen, is deze droom voor Snow voorbij.

“Ik zal waarschijnlijk nooit meer vliegen,” zei Snow in een video die hij maakte over zijn verhaal. “Ik hoopte mijn dochter te leren vliegen. Ze wil piloot worden. Dat zal waarschijnlijk nooit gebeuren, allemaal door het vaccin.”

Snow maakt deel uit van een groeiend aantal piloten die naar buiten komen met verhalen over schade die ze hebben opgelopen nadat ze een COVID-19-injectie hebben gekregen.

Sommige van deze verhalen zijn “gruwelijk en zeer verontrustend,” volgens Maureen Steele, een juridisch medewerker en hoofd van mediarelaties bij advocatenkantoor John Pierce.

Het kantoor vertegenwoordigt ‘U.S. Freedom Flyers’ (USFF) – een organisatie die zich verzet tegen vaccinatie- en mondkapjesverplichtingen voor piloten en luchtvaartpersoneel – in een reeks rechtszaken tegen de ‘U.S. Federal Aviation Administration’ (FAA) en diverse luchtvaartmaatschappijen.

 
Josh Yoder, piloot bij een grote commerciële luchtvaartmaatschappij, gevechtsveteraan uit het leger en voormalig arts, is medeoprichter van USFF. In een recent interview met The Defender zei Yoder dat de FAA op de hoogte is van gevallen van piloten die vaccinschade oplopen sinds tenminste december 2021, toen de in Californië gevestigde ‘Advocates for Citizens’ Rights’ een open brief overhandigde aan de FAA, grote luchtvaartmaatschappijen en hun verzekeraars.

Yoder zei dat USFF “honderden telefoontjes heeft ontvangen van werknemers van luchtvaartmaatschappijen die bijwerkingen ervaren na COVID-19 vaccinatie,” en hij omschrijft de verhalen als “hartverscheurend.”

Volgens Yoder werden “de waarschuwingen in de brief, inclusief getuigenissen van wereldberoemde experts, volledig genegeerd,” en voegt eraan toe dat “we nu de gevolgen beginnen te zien.” Dit leidt ertoe dat een toenemend aantal piloten “naar buiten komt om de waarheid omtrent deze giftige injecties bloot te leggen,” zei Yoder.

The Defender rapporteerde onlangs over een reeks rapporten die zijn ingediend bij het ‘Vaccine Adverse Event Reporting System’, of VAERS, waarbij piloten zijn betrokken die ernstige aandoeningen en bijwerkingen hebben opgelopen na de COVID-19 injectie.

De getuigenis van het Congres van Cody Flint, een landbouwpiloot die meer dan 10.000 vlieguren heeft gemaakt, werd in deze brief opgenomen. “De FAA heeft een kruitvat gecreëerd en de lont aangestoken,” zei Flint in een interview met The Defender.

“We zien nu dat piloten last krijgen van bloedstolsels, myocarditis, pericarditis, duizeligheid en verwardheid in een tempo dat nog nooit eerder is vertoond. Piloten verliezen hun carrière en moeten zich ziek melden of met ziekteverlof gaan vanwege medische problemen die zich bijna onmiddellijk na vaccinatie ontwikkelen.”

 

 

Piloten met vaccinatie-aandoeningen delen hun verhalen met The Defender

 
Verschillende piloten, waaronder Bob Snow, deelden hun verhalen met The Defender in een recente serie interviews. Snow, een gezagvoerder bij een grote Amerikaanse luchtvaartmaatschappij, vertelde The Defender dat hij het Johnson & Johnson COVID-19 vaccin kreeg op 4 november 2021, “als gevolg van een ondubbelzinnig bedrijfsmandaat om het vaccin te ontvangen of te worden ontslagen.”

Volgens Snow begon hij “iets meer dan twee maanden” na ontvangst van het vaccin “problemen te ondervinden”. Vanwege een voorgeschiedenis van gastro-enteritis (ontsteking van maag-darmkanaal) onderging hij een endoscopie en een abdominale CT-scan. De resultaten van de endoscopie waren normaal en Snow was in afwachting van de resultaten van de CT-scan toen hij op 9 april een hartstilstand kreeg, onmiddellijk na de landing op de internationale luchthaven Dallas-Forth Worth. Zoals Snow het beschreef:

“Ik had veel geluk dat ik instortte toen en waar ik instortte, want het vliegtuig werd na de vlucht bij de gate stilgelegd en er werd onmiddellijk voor verzorging gezorgd.
 
Ik kreeg absoluut geen waarschuwing van mijn lichaam voordat ik in de cockpit instortte. Het was letterlijk alsof iemand plotseling ‘de stekker eruit trok’.”

Na reanimatie en AED-schokken (automatische externe defibrillator) om weer tot leven te komen, bracht Snow bijna een week in het ziekenhuis door, waar werd vastgesteld dat hij een plotselinge hartstilstand (SCA) had gehad. Medische studies geven aan dat de overlevingskansen voor plotselinge hartstilstand buiten het ziekenhuis worden geschat op 10,8% tot 11,4%. Snow zei:

“Onnodig te zeggen dat dat geen bemoedigend cijfer is en ik voel me heel, heel gelukkig dat ik het overleefd heb. Als dit was gebeurd in een hotel, tijdens de vlucht, thuis of bijna ergens anders, geloof ik niet dat ik er nog zou zijn op dit moment.”

Snow zei dat hij voorafgaand aan dit incident, “geen geschiedenis van eerdere significante cardiale problemen had,” gebaseerd op twee EKG’s (elektrocardiogrammen) per jaar voor alle voorgaande 10 jaar. Niet een van al die elektrocardiogrammen die, volgens Snow, “de indicatie zouden zijn geweest van beginnende problemen die zouden kunnen leiden tot een hartstilstand.” En hij voegde daaraan toe: “Ik heb geen bekende familiegeschiedenis die wijst op een aanleg voor het ontwikkelen van significante hartproblemen op dit punt in mijn leven”. Snow is sinds 15 april thuis herstellende, in afwachting van meer testen die een prognose zullen geven voor zijn overleving op lange termijn.

Het is echter waarschijnlijk dat hij nooit meer zal vliegen, in welke hoedanigheid dan ook.

Snow zei: “Op dit moment lijkt het erop dat mijn vliegcarrière – en waarschijnlijk al het vliegen als piloot – tot een snel en onverwacht einde is gekomen, omdat SCA een rode vlag is voor de medische certificering van de FAA”.

Dit heeft volgens Snow geleid tot “een aanzienlijk verlies van inkomen en levensstijl,” eraan toevoegend dat hij thuis een student en een middelbare scholier heeft en een niet-werkende echtgenoot die afhankelijk is van zijn levensonderhoud.

 

 

 

“Het laatste wat ik me herinner is . . . bidden dat ik het zou halen”

Net als Snow, had Cody Flint geen medische voorgeschiedenis die erop wees dat hij een risico liep. “Ik ben mijn hele leven extreem gezond geweest zonder onderliggende aandoeningen,” zei Flint. Hieraan toevoegend:

“Als een piloot met een tweede klasse medische certificering, was ik verplicht om een jaarlijkse FAA vlucht te doen om te laten zien dat ik gezond genoeg was om veilig een vliegtuig te bedienen. Ik heb mijn medische keuring elk jaar vernieuwd sinds ik 17 was. De laatste FAA-keuring die ik kreeg was op 19 januari 2021. De medische keuring toonde aan dat ik perfect gezond was, slechts 10 dagen voordat ik het COVID-19 vaccin kreeg.”

Flint kreeg zijn eerste (en enige) dosis van het Pfizer COVID-19 vaccin op 1 feb. 2021. Hij vertelde The Defender:

“Binnen 30 minuten kreeg ik een hevige brandende hoofdpijn aan de basis van mijn schedel en wazig zicht. Na een paar uur was de pijn constant, maar leek niet erger te worden. Ik dacht dat de pijn uiteindelijk wel weg zou gaan. Dat was niet zo.”

Twee dagen later begon zijn seizoensbaan als landbouwpiloot, die normaal gesproken loopt van februari tot oktober van elk jaar, zei Flint. Hij zei:

“Ongeveer een uur na mijn vlucht, voelde ik dat mijn conditie snel begon af te nemen en ik ontwikkelde ernstige tunnelvisie. Ik trok mijn vliegtuig omhoog om om te keren en naar huis te gaan en voelde onmiddellijk een extreme uitbarsting van druk in mijn schedel en oren.”

Flint overwoog eerst om te landen op een nabijgelegen snelweg, omdat hij onzeker was of hij het nog zou redden om terug te keren naar de landingsbaan, maar koos ervoor om dat niet te doen om het publiek niet in gevaar te brengen. In plaats daarvan, gebeurde volgens Flint het volgende:

“Het laatste wat ik me herinner is dat ik onze landingsbaan van een paar kilometer in de verte zag en dat ik bad dat ik het zou halen.
 
Later vertelden mijn collega’s mij dat ik geland was en onmiddellijk mijn vliegtuig tot stilstand had gebracht. Ze beschreven me als zijnde niet reagerend, trillend en voorovergebogen in mijn stoel… Ik kan me niet herinneren dat ik geland ben of dat ik uit het vliegtuig ben getrokken.”

Flint zei dat verschillende doktoren, inclusief zijn huisarts van vroeger, weigerden te overwegen dat zijn recente COVID-19 vaccinatie zijn symptomen had veroorzaakt. In plaats daarvan werd hem het medicijn Meclizine voorgeschreven tegen duizeligheid en Xanax tegen paniekaanvallen. Volgens Flint vertelden de artsen hem dat hij “binnen twee dagen helemaal beter zou zijn.” Maar twee dagen later kon Flint “nauwelijks lopen zonder om te vallen.”

Op zoek naar een ‘second opinion’ bezocht Flint het ‘Ear & Balance Institute’ in Louisiana, waar hij werd gediagnosticeerd met linker en rechter peri-lymphatische fistels (een laesie in het binnenoor), en een sterk verhoogde intracraniële druk door zwelling in zijn hersenstam. Zoals Flint het beschreef, “was de druk zo in mijn schedel zo hoog opgelopen dat mijn beide binnenoren ‘eruit spatten’.” Dokters vertelden hem dat dit normaal gesproken meestal wordt veroorzaakt door een ernstig hoofd trauma.

“Het is duidelijk dat ik geen hoofdtrauma had,’ zei Flint. “Wat ik wel had gekregen, was een niet goedgekeurd en experimenteel ‘vaccin’ slechts twee dagen voordat ik deze lichamelijke schade opliep.”
 
“Mijn artsen (in het Ear & Balance Institute) hebben duidelijk verklaard dat mijn gezondheidsproblemen een direct gevolg waren van een ernstige bijwerking van het Pfizer COVID-19 vaccin,” voegde hij eraan toe.

Flint zegt dat hij nu geen hernieuwde medische certificering kan krijgen van de FAA vanwege de schade die hij opliep, en de fysieke conditie waarin hij zich nu bevindt en “het feit dat ik het door de FAA niet goedgekeurde medicijn Diamox zal gebruiken voor de nabije toekomst.”

Net als Snow gelooft Flint “dat het hoogst onwaarschijnlijk is dat ik ooit nog zal kunnen vliegen,” en voegt eraan toe: “Op de meeste dagen ben ik te duizelig om zelfs maar veilig een auto te besturen.”

 
Greg Pierson deelde, net als Snow en Flint, een soortgelijk verhaal. Als commercieel piloot bij een grote Amerikaanse luchtvaartmaatschappij die ook een federale aannemer is, werd hij verplicht om zich te laten vaccineren.

Pierson vertelde The Defender:

“Ik voelde me extreem onder druk gezet om me te laten vaccineren, ook al ben ik fel gekant tegen elk mandaat dat persoonlijke vrijheidskeuzes schendt. Ik heb onderzoek gedaan en verschillende medische deskundigen geraadpleegd over de bijbehorende risico’s.
 
Ik heb nog nooit in mijn leven een griepprik gehad, dus dit was niet iets wat ik wilde doen. Met tegenzin kreeg ik op 26 augustus 2021 de eerste dosis van het Pfizer-vaccin.”

Bij Pierson begonnen de symptomen vrijwel onmiddellijk, “ongeveer 14 uur” na ontvangst van het vaccin, toen hij “een extreem onregelmatige en sterk verhoogde hartslag” ervoer.

Pierson bezocht een plaatselijke eerstehulp-afdeling, waar hij werd gediagnosticeerd met atriumfibrillatie. Zijn toestand werd gestabiliseerd en hij werd al snel ontslagen, hoewel hij medicijnen bleef slikken om zijn hart weer in een normaal ritme te krijgen.

Hoewel Pierson zegt dat hij geen nieuwe aanvallen meer heeft gehad, heeft hij nog steeds geen toestemming gekregen om terug te keren naar de cockpit.

“Ik heb met succes alle vereiste protocollen doorlopen om mijn certificaat opnieuw te behalen, zodat ik weer aan het werk kan,” zei hij, eraan toevoegend dat de FAA zijn gegevens en testresultaten sinds 16 februari heeft, maar hij heeft nog steeds geen beslissing ontvangen. Sinds dit voorval ben ik invalide, en gecombineerd met het verlof zijn de persoonlijke en financiële gevolgen aanzienlijk geweest,” zei Pierson.

Pierson beschreef ook een soortgelijke ervaring als die van Flint, met betrekking tot de houding van sommige medische professionals ten opzichte van de mogelijkheid dat zijn aandoening werd veroorzaakt door het COVID-19 vaccin. “Toen ik het onderwerp ter sprake bracht bij de ER cardioloog, dat het duidelijk was wat de oorzaak was van mijn begin, zei ze gewoon ‘s*it happens,'” zei Pierson.

 

 

Weduwe beschrijft laatste dagen van echtgenoot

 
Snow, Flint en Pierson hebben het geluk dat ze het overleefd hebben, zelfs als hun vliegcarrières in gevaar zijn. Maar andere piloten hebben niet zoveel geluk gehad. American Airlines piloot Wilburn Wolfe kreeg een zware aanval na zijn COVID-19 vaccinatie, wat hem het leven kostte. Gelukkig was Wolfe niet aan het werk toen het noodlot toesloeg.

Claudia Wolfe, zijn weduwe, deelde het verhaal van haar overleden man met The Defender. Wolfe, een voormalige marinier die slechts enkele jaren van zijn pensioen was verwijderd was, “absoluut tegen het krijgen van dit vaccin, maar werd in de positie gebracht om het te nemen of zijn baan als kapitein te verliezen,” zei Claudia Wolfe.

Hij kreeg het vaccin van Johnson & Johnson op 9 november 2021. Claudia Wolfe vertelde aan The Defender:

“De eerste 10 dagen gebeurde er niets bijzonders… maar dag 11 begon met een migraine-achtige hoofdpijn die dezelfde middag beter werd na het nemen van een paar aspirines.”
 
“Helaas kwam de hoofdpijn terug en hij hoopte dat het niets anders was dan een migraine.”
 
“Op 22 november, 13 dagen na het COVID-vaccin, kreeg hij een epileptische aanval. Toen het ambulancepersoneel arriveerde en mijn man uit de aanval kwam, was hij verlamd aan zijn rechterzijde, arm en been, en werd hij naar de spoedeisende hulp gebracht.”
 
“Op de eerste hulp toonde een CT-scan aan dat hij een hersenbloeding had, en hij werd opgenomen op de intensive care. Daar, aldus Claudia Wolfe, “bleef hij stuiptrekkingen aan zijn rechterhand houden… kort nadat hij was opgenomen, kreeg hij weer een aanval en besloten de artsen hem te verdoven en aan de beademing te leggen.”
 
“Dat was de laatste keer dat ik met mijn man sprak, voor de aanval op de IC,” zei Claudia Wolfe.

Wolfe kwam nooit meer bij bewustzijn en stierf op 26 november 2021 – slechts 17 dagen nadat hij het COVID-19-vaccin had gekregen. Zelfs als hij het had overleefd, zou hij waarschijnlijk niet meer in staat zijn geweest om als piloot te werken.

Zoals Claudia Wolfe uitlegde:

“Artsen vertelden me dat hij niet meer als piloot kon werken omdat hij aan de medicatie voor epileptische aanvallen zou moeten.
 
Maar toen het bloeden zich verder uitbreidde, kreeg ik te horen dat hij mij of zijn familie waarschijnlijk niet zou herkennen en dat hij waarschijnlijk een 24-uurs instelling nodig zou hebben om hem te helpen.
 
Deze man was zo sterk en had nooit een dokter nodig, hij was nooit ziek genoeg om er een nodig te hebben, en hij had net een paar maanden daarvoor een lichamelijk onderzoek gehad voor zijn baan als piloot.”

 

 

Piloten beschrijven cultuur van angst en terughoudendheid om naar voren te komen

 
Piloten die spraken met The Defender beschreven een cultuur van intimidatie die ertoe heeft geleid dat veel van hun collega’s vrezen voor professionele of persoonlijke gevolgen als ze in het openbaar spreken over vaccinatieschade na COVID-19 vaccinatie.

Volgens Yoder “capituleerden veel piloten en andere werknemers van luchtvaartmaatschappijen voor de tactieken van bedreiging, intimidatie en pesterijen die werden gepleegd door de bedrijven waar zij voor werken”.

Yoder beschreef luchtvaartmaatschappijen, evenals de luchtvaartindustrie vakbonden, als “staatsactoren” die illegaal “samenwerken met de Amerikaanse regering” om “ongrondwettelijke mandaten af te dwingen via een cultuur van angst.”

Snow vertelde The Defender dat verschillende van zijn collega’s verhalen van vaccinatieschade met hem deelden:

“Sinds mijn SCA heb ik van verschillende andere vliegtuigbemanningen gehoord over mogelijke ernstige vaccinatieschade zoals hartproblemen (pijn op de borst en myocarditis).

Veel bemanningsleden zijn zeer terughoudend om potentiële belangrijke gezondheidsproblemen te onthullen uit angst om hun FAA medische certificering en, mogelijk, hun carrière te verliezen.”

Volgens Snow bestaat deze angst “zowel uit bezorgdheid voor iemands carrière als uit angst om te worden afgeschilderd als een vaccin-scepticus.”

“Er lijkt een echte tegenzin te bestaan van de kant van bedrijven, ondernemingen, overheid en de medische gemeenschap in het algemeen om de mogelijkheid van COVID-vaccinschade te erkennen,” zei Snow. Claudia Wolfe deelde ook haar ervaring en verklaarde dat ze na de dood van haar man hoorde “van anderen die stierven na het COVID-vaccin,” eraan toevoegend dat “niet velen erover praten of geloven dat dit vaccin je kan beschadigen of doden.”

Pierson uitte ook haar bezorgdheid en zei tegen The Defender: “Sommige dingen die ik in het openbaar heb gezegd, kunnen in dit verband gevolgen hebben.” Deze cultuur van intimidatie lijkt verder te gaan dan alleen beschuldigingen van “vaccin-scepticisme”.

Steele beschreef incidenten waarbij de niet-werkgerelateerde en online activiteiten van werknemers van luchtvaartmaatschappijen in de gaten lijken te worden gehouden door hun werkgevers, die dit vervolgens gebruiken als een rechtvaardiging om deze werknemers te bevragen of lastig te vallen.

“Ik geloof dat de luchtvaartmaatschappijen mensen in dienst hebben die de sociale media van werknemers controleren en wanneer ze niet vertrouwen, vallen ze aan,” zei Steele. Steele zei dat vooral vrouwelijke werknemers het doelwit lijken te zijn van de luchtvaartmaatschappijen, omdat ze veelvuldig “geïntimideerd lijken te worden.”

Flint verbond incidenten zoals hierboven beschreven met politieke belangen en vertelde The Defender dat de FAA (‘U.S. Federal Aviation Administration’) COVID-19 vaccins voor piloten goedkeurde, slechts twee dagen nadat de Amerikaanse Food and Drug Administration (FDA) haar eerste Emergency Use Authorization (EUA) voor dergelijke vaccins had uitgegeven, op 10 december 2020.

“Ik dacht bij mezelf, hoe kon de FAA (‘U.S. Federal Aviation Administration’) de gegevens analyseren en bepalen dat het veilig was voor piloten in slechts twee dagen, terwijl het de FDA maanden kostte om de proefgegevens door te nemen?” zei Flint.

Flint zei dat dit een bijzonder schokkende ontwikkeling was, in het licht van het verhoogde risico dat piloten en cabinepersoneel lopen:

“Ik was ook erg nieuwsgierig om te weten hoe de FAA er zo zeker van is dat dit vaccin veilig zal zijn voor piloten wanneer het duidelijk is dat Pfizer niet een proef heeft gedaan op piloten om uit te vinden of het enkele van de ernstige gezondheidsproblemen zou kunnen veroorzaken die onmiddellijk begonnen op te duiken toen de massale vaccinatiecampagne begon.”

In het proces, verklaarde Flint, schond de FAA (‘U.S. Federal Aviation Administration’) haar eigen regels.

Onder de Gids voor Luchtvaart Medisch Onderzoekers: Pharmaceuticals (Therapeutic Medications) Do Not Issue – Do Not Fly, heeft de FAA een al lang bestaande regel die stelt:

“De FAA eist ten minste één jaar post-marketing ervaring met een nieuw geneesmiddel voordat het in aanmerking komt voor aeromedische certificatie-doeleinden. Deze observatie geeft tijd voor ongewone, maar aeromedisch (aan luchtvaart gebonden) significante bijwerkingen om zich te manifesteren.”

Flint zei dat het “pijnlijk duidelijk werd” dat de FAA deze richtlijnen niet heeft uitgevaardigd op basis van wetenschap of veiligheid, maar om politieke redenen.

“Waarom verloochende de FAA haar eigen regels door piloten onder druk te zetten om een gloednieuw experimenteel medicijn te nemen?” vroeg Flint. “Deze actie van de FAA was totaal ongekend en extreem gevaarlijk.”

Flint gaf een voorbeeld van een dergelijk gevaar, “het is nu algemeen bekend dat mRNA COVID-19 vaccins bloedstolsels kunnen veroorzaken,” eraan toevoegend dat verscheidene peer-reviewed studies die meer dan een decennium teruggaan “aantonen dat piloten ongeveer 60% meer kans hebben op bloedstolsels als gevolg van de ‘aard van het werk’.”

Ter ondersteuning van deze bewering kondigde de FDA op 5 mei aan dat het zou beperken wie doses van het Johnson & Johnson COVID-19 vaccin mocht ontvangen, vanwege het risico op bloedstolsels.

Pierson gelooft ook dat er politiek in de medische gemeenschap in het spel is, en vertelde The Defender dat zelfs zijn oude dokter de FAA vertelde, in de correspondentie die was bedoeld om Pierson’s geschorste medische certificering te herstellen, dat “het onmogelijk is dat het vaccin zijn aandoening heeft veroorzaakt”, hoewel “hij geen uitleg kon geven voor een alternatieve hypothese” – een houding die Pierson karakteriseerde als “medische wanpraktijk”.

Dergelijke politiek wordt ook aangetroffen in professionele organisaties binnen de luchtvaartindustrie, aldus Pierson, die zijn ervaring met een dergelijke entiteit beschreef:

“Ik benaderde de medische afdeling van ALPA, de ‘Air Line Pilots Association’, waarvan ik lid ben, en legde hen gegevens voor om mijn bezorgdheid te onderbouwen. Het was aanvankelijk schijnbaar een bezorgde, open dialoog, die al snel op de hoogste niveaus werd afgewezen.”

 

 

Juridische stappen volgen tegen de FAA, federale agentschappen, luchtvaartmaatschappijen

 
De USFF voert volgens Yoder momenteel verschillende juridische acties in verband met de vaccinatieschade die piloten en luchtpersoneel steeds vaker melden.

Hij vertelde The Defender:

“De U.S. Freedom Flyers hebben altijd een sterk standpunt ingenomen tegen de dreigingen van totalitarisme van de overheid en het bedrijfsleven.

“We spannen massale, individuele rechtszaken aan tegen de FAA, DOT (U.S. Department of Transportation) en commerciële luchtvaartmaatschappijen om hen verantwoordelijk te houden voor de criminele en civiele gruweldaden die ze tegen onze leden hebben begaan.
 
“We zullen niet rusten totdat gerechtigheid is geschied en de grondwettelijke Amerikaanse vrijheid is hersteld.”

Steele voegde hieraan toe:

“We zijn bezig met rechtszaken tegen alle grote luchtvaartmaatschappijen, met duizenden potentiële eisers op onze lijst van eisers.
 
We gaan ook de FAA en het DOT (U.S. Department of Transportation) verantwoordelijk houden voor hun aandeel in deze gruweldaad.”

Steele zei dat USFF “vergelding en restitutie zal eisen voor deze misdaden tegen de menselijkheid,” een afspiegeling van de opmerkingen van Pierson, die de acties die zijn ondernomen in naam van de pandemie omschreef als “niets minder dan de grootste misdaden tegen de menselijkheid ooit.”

Volgens Steele zijn de vakbonden gedeeltelijk verantwoordelijk voor de vaccinatieschade die piloten en andere werknemers oplopen, als gevolg van hun aanvaarding van vaccinatiemandaten.

“Helaas hebben de vakbonden – van alle industrieën – hun leden in de steek gelaten,” vertelde Steele aan The Defender. “Ze rollen gewoon over de rand en liggen in bed met de staat en de corporaties.”

Flint stelde dat de federale agentschappen een aanzienlijke hoeveelheid schuld op hun conto hadden:

“De FAA heeft gefaald in haar taken op de meest spectaculaire wijze, waardoor en nog onbekend aantal piloten hun leven, middelen van bestaan en carrières hebben verloren.
 
De federale overheid, inclusief de FAA, heeft niet één persoon geholpen die het slachtoffer is geworden van het experimentele COVID-19 vaccin.
 
“Zij (de federale agentschappen) hebben niet publiekelijk erkend dat er een probleem is. Ze hebben zelfs niet eens hun ‘richtlijnen’ aangepast om dit in de toekomst te voorkomen.”

 

 

Lopen passagiers risico door vaccinatiemandaten voor piloten?

 
Meisje met vraagtekenToen Snow een hartstilstand kreeg, gebeurde dat slechts een paar minuten nadat hij een commercieel vliegtuig vol passagiers aan de grond had gezet op een van de drukst bezochte luchthavens van de V.S.

Dit roept de vraag op: Lopen de passagiers – en het publiek in het algemeen – gevaar door de mogelijke bijwerkingen die gevaccineerde piloten tijdens de vlucht kunnen ondervinden?

Volgens Pierson is er een risico op een “catastrofaal” incident:

“Ik werd een uitgesproken criticus van de vaccins na mijn verwonding, en omdat ik veel meer te weten kwam over alle potentiële gezondheids- en veiligheidsrisico’s van de vaccins.
 
Het werd me heel duidelijk dat de gevolgen van een onmiddellijke, ernstige bijwerking catastrofaal zouden kunnen zijn als je actief een vliegtuig zou besturen.”

Flint gelooft dat zo’n ramp onvermijdelijk is.

“Het is slechts een kwestie van tijd voordat een piloot een medisch significante gebeurtenis heeft als gevolg van een bijwerking van dit [COVID-19] vaccin en een vliegtuig laat neerstorten, waarbij een paar honderd Amerikaanse burgers om het leven komen.”

Hij voegde eraan toe:

“Wanneer zal de FAA eindelijk het juiste doen door te proberen zich te houden aan haar eigen missieverklaring: ‘het veiligste, meest efficiënte luchtvaartsysteem ter wereld te leveren’?
 
Hoeveel piloten moeten er nog sterven of ernstig gewond raken voordat de FAA erkent dat zij een afschuwelijk en gevaarlijk probleem heeft gecreëerd?”

Naast het risico van een ramp met slachtoffers onder passagiers en het grote publiek, zorgen de moeilijkheden die piloten ondervinden als gevolg van aan het vaccin-gerelateerde bijwerkingen voor andere verstoringen voor de luchtvaartindustrie en het vliegpubliek, zoals annuleringen en vertragingen van vluchten.

Yoder beschreef dit als een “rimpeleffect”:

“Vaccinmandaten hebben een rimpeleffect in de luchtvaartindustrie dat nog jaren zal aanhouden.

“Piloten tekorten waren een probleem vóór de verplichting, en dat is nu verergerd als gevolg van vervroegde uittredingen en medische diskwalificatie – als gevolg van bepaalde bijwerkingen van vaccins – die piloten verbieden om hun medische certificering te behouden.”

 

 

Piloten, pleitbezorgers beschrijven hoe belangrijk het is om zich uit te spreken

 
De piloten, juristen en pleitbezorgers die met The Defender spraken, zeiden allemaal dat zij hoopten dat zij door zich uit te spreken en hun verhalen en ervaringen te delen, een verschil kunnen maken. Snow zei:

“Ik hoop de schijnwerper te richten op het potentieel voor aanzienlijke veiligheidsproblemen die bestaan binnen de luchtvaartmaatschappijen, commerciële voertuigen/transport, en ander veiligheids-gevoelig werk dat kan worden beïnvloed door het plotselinge begin van gezondheidsproblemen die kunnen worden toegeschreven aan de COVID-vaccins.
 
Het is in ons collectief belang dat er echt onderzoek en gegevensanalyse wordt gedaan om deze potentieel gevaarlijke situatie aan te pakken.
 
Waarom is er zo’n aarzeling om deze EUA COVID-vaccins te onderzoeken die nog steeds met agressieve marketing-campagnes op de markt worden gebracht, zo niet ronduit worden opgedrongen, aan het wereldwijde publiek?”

Snow ging verder met het bespreken van de geschiedenis van onveilige medicijnen en therapieën die aanvankelijk goedkeuring hadden gekregen van de FDA en het belang van “klinische en wetenschappelijke studies om de mogelijkheid van vaccinatieschade en sterfgevallen te evalueren” in plaats van “de marketing mantra ‘veilig en effectief’ te herhalen.”

Flint beschreef de behandeling van de kwestie door de FAA als “een van de meest opvallende gevallen van incompetentie en corruptie waar ik ooit getuige van ben geweest,” eraan toevoegend dat “het Pfizer COVID-19 vaccin bijna alles van mij en mijn familie heeft afgenomen… mijn gezondheid, mijn carrière en alles wat daaraan vastzit zijn plotseling verleden tijd.”
 
Hij voegde eraan toe dat hij door zijn onvermogen om te vliegen wordt geconfronteerd met oplopende schulden en onbetaalde belastingen, met een inkomen “dat 20% is van wat het was vóór de vaccinatie.”

Steele, die ook de People’s Convoy organiseerde, gaf haar mening dat “de enige manier om terug te slaan op de misstap van de overheid en het bedrijfsleven is om verantwoording te eisen … om deze beleidsmakers ondubbelzinnig verantwoordelijk te stellen.”

Ze verwees specifiek naar het belang van het indienen van juridische claims, en vertelde The Defender:

“De enige manier om ervoor te zorgen dat dit nooit meer gebeurt, is hen in hun portemonnee te raken … Door dit te doen, zal de toegekende schadevergoeding ook de slachtoffers van dit beleid helpen die zo ernstig zijn benadeeld.”

Yoder beschreef het verzet dat hij heeft waargenomen tegen dergelijke particuliere en overheidsmandaten, en zei dat “Amerikanen in opstand zijn gekomen tegen de totalitaire dictators die ‘regering’ worden genoemd,” eraan toevoegend dat “Amerikaanse patriotten nooit zullen bezwijken voor totalitarisme.”

Steele putte uit haar ervaring met de People’s Convoy om haar eigen waarneming van brede publieke oppositie tegen dergelijke mandaten te delen, terwijl ze een boodschap van hoop uitsprak:

“Mijn belangrijkste en meest verfrissende bevinding van het konvooi was dat patriottisme springlevend is in ons grote land.
 
Het Amerikaanse volk heeft het gehad met de onzin van het te ver doorschieten, met de ‘ME-politie’, en de teloorgang van de moraal in ons land. Ze zijn er gewoon klaar mee en ze zijn op zoek naar uitvoerbare zaken die ze kunnen doen.
 
“Ze willen verantwoording zien. Ze willen ons land hersteld zien … Het is belangrijk dat mensen weten dat ze absoluut niet alleen zijn. Sterker nog, wij zijn in de meerderheid.”

 

 
Bron originele artikel: https://childrenshealthdefense.org/defender/pilots-injured-covid-vaccines-speak/

 
Vertaling: Door Frankema

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Duizenden gevaccineerden maken te weinig antistoffen aan door problemen afweersysteem

Duizenden gevaccineerden maken te weinig antistoffen aan door problemen afweersysteem www.volkskrant.nl Duizenden gevaccineerden maken te we...