Pagina's

maandag 22 augustus 2022

Alles dat je weet is een schaamteloze leugen.

Everything you know is a shameless lie.
Ook Babylon 
Alles dat je weet is een schaamteloze leugen.
So is Babylon


👂🦻🎧 https://t.me/gweverstegen/16730

Video gepost op Facebook op 15 juli 2020. Ik
Werd direct geblokt en gewist. Zoals ik ook door NaZi’s en detail van mijn leven, uit dat van mijn kinderen, vrienden en dierbaren werd gewist. 

Zes jaar mensenrechtenstrijder. Met gevaar voor eigen leven om jullie te redden publiceren daarnaast tegelijkertijd in pure horror moeten overleven. 

 Ik vraag mij af hoeveel mensen ik op tijd wakker schudde en daarmee hun leven redde….? 

Hopelijk genoeg opdat zij mij nu ècht willen helpen ONZE levens te redden. Met datgene wat MOET gebeuren. Omwille van toekomst voor ONZE kinderen. Het gaat om Koninklijke gay-satanische IIIuminati. 1% van alle mensen die feitelijk beesten zijn en drukdoende is met eerst exit femininity -ALLE VROUWEN MOETEN DOOD- dan exit humanity om met alleen onze kinderen hun gepland eeuwig leven te garanderen. 

Ik wens hen -àlle gay satanische IIIuminati- te arresteren en figuurlijk te “elimineren”. Zeg maar controlled alt deleted, oftewel exit planet; doch dit keer zonder demonen. 
Dus ze unaniem voor al hun kinderverkrachtingen en moorden, al hun mensenrechtenschendingen, al hun bedrog en uitvoer genocide, hun roofmoord en kinderroof, hun bewerkstelligd trauma bij ons -wèl echte mensen en zij die nog een God in zich hebben en durven erkennen, schadeloos te stellen- door hen te berechten, te ontnemen van alle geldelijke middelen en dus hun GOD: GOUD OLIE DRUGS en voorts opgesloten met drugsvrije dwangverpleging in hun eigen verzonnen GGZ. 

Ik verneem graag! 06-52428888

A N G S T  B R E N G T  N I E T S!
Wij moeten boven misbruikkleuters gaan staan omwille van eeuwenlange vrijheid en de toekomst van onze kinderen! NU!

Trudi Verstegen Octagon

Mama vs Maffia
Openbaar Aanklager & Openbaar Onderzoeker Children’s Defense Force https://www.trudiverstegen.nl/category/childrens-defence-force/
Mama van Nikki, Mart & Madelief Splinter 
Nobility in  No     More    Masonic Slavery
Children’s Defense Force
https://www.trudiverstegen.nl/
BitChute https://www.bitchute.com/channel/HP8KxjXouRr9/

YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCukzScAk-5cDYuSZ1skazOQ

Voor WEL echte pers: 0031-652428888.                                                                                                                         Volg TELEGRAM KANAAL  
https://t.me/gweverstegen 

Ik ben mens.
Ik ben mama. 
Een topmama. De allerbeste.
Ik ben echt.
Vier jaar geleden werden mijn kinderen geroofd door een telg van een van de grootste NaZi-families van Nederland. https://www.trudiverstegen.nl/meineed-silke-van-puijenbroek/ Een gewetenloos kreng en liegebeest met eenzelfde gedrag en missie van genocide als haar DPG-media-Lareb-familie. https://www.bitchute.com/video/peYBhAlGitlt/ - https://www.facebook.com/100076081826060/posts/160354939843899/?d=n
Tweeënhalf jaar wordt mij elk contact onthouden met mijn bloedeigen kinderen Mart en Madelief Splinter.
Ik ben onschuldig.
Ik mag geen aangiften doen.
Over inmiddels 202 strafbare feiten tegen mij gepleegd 
Ik werd door Black Adlers als slavin behandeld.
Ik wordt zes jaar lang door roverheden en Rabobank tot zelfmoord gepusht omdat ik geen martelaar meer wenste te zijn van corrupte criminele bankgangsters.
Ik ben vrijheidsstrijder voor kinderen en onzer aller toekomst.
Ik wens geen machtsmisbruik meer hoeven dragen.
41 vrienden en relaties werden van privileges en of handel en/of rechten onthouden.
Men roofde mijn kids, inkomen, bestaansrecht, men pakte mijn recht op inkomen af, men pakte sociale commitments af, men pakte mijn woonrecht af, men pakte mijn boedel af, men nam mijn dossiers af, men nam mijn persoonlijke bezittingen af, men nam levende dieren af, men nam mijn politieke functie, baan  bedrijfsvoering, kunnen doen van handel en toekomstmuziek af.
Men trok mij 56 rechtszaken constructief en met voorbedachten rade leeg middels aantoonbare court fixing. https://www.facebook.com/100076348522410/posts/165102066044743/?d=n - https://www.trudiverstegen.nl/niet-alleen-wordt-aangifte-doen-geweigerd-processen-verbaal-van-zittingen-worden-ook-geweigerd/ - https://www.trudiverstegen.nl/tag/court-fixing/
Men ontnam mijn moeder van haar zelfbeschikking en van mijn bescherming door aan haar notariële volmacht voorbij te gaan en haar bankrekening te blokkeren naast haar van alles te beroven. Rechtertjes als dochters van vrienden van ex-schoonouders worden concreet betaald om oma Truus van alle hebben, houden en gewoon eten en zorg te onthouden. https://t.me/gweverstegen/16589 & https://t.me/gweverstegen/12320 & https://t.me/gweverstegen/12285 . 
Zij, oma Truus lijdt, ik lijd. In meest extrema. https://youtube.com/playlist?list=PLDJkPyzbXqSGEoP8BKMgTceVdLfMBfxAG
Opgejaagd wild als mama, ik weet net als alle Nederlandse moeders en kinderen. 
Lijden. Aan ontbering, afgrijselijke terreur, onthouden van elk contact van mijn kinderen. NaZi-tactiek bij uitstek. “Heksenverbranding”. 
Van moeders… 
Men poogde mij te doden. 
Ik overleefde twee auto-ongevallen met beoogde dodelijke afloop waarbij ik een dubbele nekhernia opliep. 
Ik overleefde een vooropgezette val in een kelder door een opengezet kelderluik waarmee ik een heuptrauma en rugbeschadiging opliep. 
Ik overleefde opzettelijk drogeren waarbij ik een drieënhalf uur doodervaring meemaakte. 
Wees de Weerstand Wouter Raatgever en Hans Meijer werden op mij afgestuurd naast nog 43 andere gestoorde misbruikte misbruikkleuters om mij te groomen en nog verder van levensenergie te roven; Meyer en Raatgever zamelden 12000,- op mijn sores in om dat achterover te drukken en mij vervolgens van de radar wensen te laten verdwijnen. Vervolgens zette men mij publiekelijk te kakken te stellen dat ik geen slachtoffer zou zijn van de NaZi’s en hun retenlikkers tot wie zij zelf ook behoren.
Advocaten lichtten mij op in 50 rechtszaken. In samenspraak met mijn tegenpartijen, de Splinters, mijn ex-schoonfamilie, Rabobank de Langstraat, Jeugdzorgmaffia Tilburg, Gemeente Waalwijk. En natuurlijk in overleg met corrupte rechters. Bloedbroeders.
NEP-Advocaat Geert Janssen (die zich wel mocht stellen in Rechtbank Den Bosch en tegen wie een politieonderzoek loopt tegen hem omdat hij meer mensen opgelicht heeft) bestal mij van 20000,-; mij acht rechtszaken rechtsbijstand beloofd te behartigen en mijn woonrecht verzekerend middels financiering hypotheek. 

Woonrecht, dat sowieso op basis van corruptie ontnomen is door RaboBANK en RechtBANK, ism gure weefstertypes als Mieke de Hart* en Nancy van Uitert* die naast advocaat van ex -op toevoeging (!) ook in de Raad van Commissarissen van Ra boat BANK zitten; te dom om te beseffen dat ze naast medewerking verlenen aan roofmoord en genocide van moeders en echte mensen (niet-Zionisten) ook hun eigen dood sponsoren. Gewetenloze graaigrage court-fixende zelf-verrijkende Vrijmetselaarsvrienden en -vriendinnen met missie Marx’ communisme en dus bevoordeling van Black Adlers en opruimen van het Goyim. Vee. Zoals door MK Ultra en kindermisbruik in hun jeugd, Zionisten, Ashkenaziem Joden ons als vee leerden zien en “licensed to kill” werden gemaakt. Bankiers en juristen als hoofduitvoerders van fascisme). Zoals in elke oorlog. Animal Farm. Met als domme dozen boeren dochters* die advocaatje spelen. Instrumenteel om de samenleving te ontwrichten, mensen uit te roeien en van alles te ontnemen in naam van de “Koning”.

DAS rechtsbijstand (Death At Sea - ook handelend met voorkennis medewerking verlenend aan volksverlakkerij en Zionistenclub met roots in Waalwijk vanuit de VOC-slavenhandelaren en oude gilden;  bloedbroeders trouw aan de koning- familie Timmermans - Nederlandse Maatschappij op Levensverzekeringen terwijl steeds depopulatie- en moederemissies 🏦🤑👹 https://t.me/gweverstegen/6322 ) zegde bijstand op, evenals advocaten die rechtsbijstand toezegden. En advocaat Yves Vlassenroot mag sinds 2019 een zaak tegen de staat starten; doch verzuimde dit te doen zover. 

Nb, Omdat ie dat niet mag van staatslieden, Rabobank en Rotary (waar hij voor het gemak voorzitter van werd gemaakt in Haarlem, mijn belagers ex-schoonvader Niek Splinter, rechters met tientallen nevenfuncties, van Uitert* en Rabobank bevolken dit soort corrupte black magic cult clubjes) in samenspraak en als niet gedirigeerd met dekens (politie-agentjes voor advocaten). 
Zionisten (vrijmetselaars) liegen voor elkaar, benadelen niet-Zionisten voor elkaar, poetsen elkaars misdaden en misdrijven weg, spekken alleen elkaar, doen aan roof op bestelling. 

De arrogantie bij Zionisten dit te doen, spat ervanaf.
Schaamteloos. 

Bloedbroeders. Allemaal weet ik. 
Met een missie. 
Exit humanity.
Ik sprak 91 slachtoffers satanisch ritueel misbruik.** Die in het licht bleven staan en ondanks gedwongen tot het vermoorden van een kind als kind, doch als volwassene geen daders werden. Ik sprak ook gedwongen daders, die uit de cult stapten met gevaar voor eigen leven. 
Naast wij, moeders, zijn zij degenen die ONS -ECHTE KINDEREN “VAN GOD” MET COMPASSIE, EEN ZIEL, ECHTE LIEFDE - KUNNEN HELPEN OVERLEVEN. 
Mijn belagers zijn zij, die datzelfde meemaakten** als kind en/of gedwongen werden hiertoe binnen de sociëteit, vrijmetselarij of religieuze sekten en voorts nu -in het duister dan duister- blijven praktiseren:
Machtsmisbruik 
Leugens
Bedrog 
Haat

They can not take away my dignity.

IK ZAL NOOIT OP MIJN KNIEËN GAAN VOOR CRIMINELEN NOCH VOOR KINDERHANDELAARS. 

Alles is een leugen. 
Everything you know is a shameless lie.
Alles dat je weet is een schaamteloze leugen.

Ik ben mama.
Ik ben geen onderdaan meer.
In Naam van de Koning is 100% Isis; is 100% mensenrechtenschendingen en fraude.
Ik hecht geen waarde aan crimineel recht.
Ik ben niet langer Death at Sea.
Ik heb mijn Geboorte Trust geactiveerd.
Mijn Attestatie de Vita in mijn bezit.
Ik heb mijn vaders aangifte van mijn geboorte als slaaf van de Staat gecorrigeerd.
Ik ben in het bezit van een diplomatiek paspoort.
Ik wens geen en veroordeel elke vorm van vaccinazidwang. 
Ik veroordeel oorlog.
Ik veroordeel de gecreëerde inflatie door bankgangsters resulterend in opzettelijke hongersnood, onderlinge haat door overlevensstrijd en ontberingen.
Ik veroordeel de misbruikte MK Ultra-kleuters die eeuwenlang oorlogje spelen met echte mensen zoals ik, mijn familie die zij zien als vee. 
Ik veroordeel Timmermans’, Koornstra’s en hun volgelingen gelieg over CO2.
Ik veroordeel opzettelijke lucht- en grondvervuiling. 
Ik veroordeel elke vorm van farmaceutisch misbruik.
Ik veroordeel de corrupte Canon Law - Tennis Court - Black Magic Art of law rechtspraak die louter bloedbroeders en -zusters KROMSPRAAK betreft in dit maffialand.
Ik wens dat alle pedosatanistische kleuters heropvoedingsdwang krijgen van echte moeders zoals ik en dat georganiseerde misdaad middels vrijmetselarij en alle andere broedersekten, serviceclubs, sociëteiten en andere corrupte satanische privilegeclujes binnen Kerk Bank Staat en elite verboden wordt.

NO MORE FIRST CLASS NOR SECOND CLASS HUMAN RACE! 

Child sacrificing to be able to enslave mankind is pure disgrace.

Ik wens deze oorlog tegen de mensheid acuut te stoppen als openbaar aanklager namens echte kinderen van God, zij die compassie en geweten hebben. 

Zodat niet langer angst en machtswellust regeren maar L I E F D E en V R I J H E I D. In harmonie met alles dat leeft. Voor mijn kinderen. Voor jullie kinderen. Voor ONZE kinderen.

Trudi Verstegen 

🎯

Vincent Zegel  

CEDE MAIORI | DE 12 BERISPINGEN DOOR DE ENIGE ERFGENAAM

🚩 EIS DE EED VAN "UW" ADVOCAAT EN VAN IEDERE VERMEEND BEVOEGDE ZOALS RECHTER, JEUGDZORG, RAAD VAN STATE, HOGE RAAD DER NEDERLANDEN, MINISTER, BANKIER INSEAD / IN SEA DEAD / DAS / DEAD AT SEA.

DE TWAALF VERMOEDENS VAN HET HOF

Canon 3228

Een Romeins Hof werkt niet volgens een echte rechtsstaat, maar volgens vermoedens van de wet. Daarom, als vermoedens van de particuliere Orde van Advocaten niet worden weerlegd, worden ze feit en wordt daarom gezegd dat ze waar zijn [Of als "waarheid in de handel"]. 

Er zijn twaalf (12) belangrijke vermoedens van de particuliere orde van advocaten die, indien onbetwist, openbaar verslag, openbare dienst, openbare eed, immuniteit, dagvaarding, voogdij, hof van voogden, hof van curatoren, regering als executeur/begunstigde, executeur De Son Tort (onrechtmatige daad), onbekwaamheid en schuld zijn:

1. Het vermoeden van openbaar register is dat elke zaak die voor een lagere Romeinse rechtbank wordt aangebracht, een zaak is voor het openbaar register, terwijl in feite 

👉 door de leden van de particuliere orde van advocaten wordt aangenomen dat de zaak een privé-bargilde-zaak is.👈

🚩 Tenzij openlijk berispt en afgewezen door duidelijk te vermelden dat de zaak in het openbaar moet worden opgenomen, blijft de zaak een privé-bargilde-zaak volledig onder de regels van de particuliere orde van advocaten; En

2. Het vermoeden van openbare dienst is dat alle leden van de Private Bar Guild die allemaal een plechtige geheime absolute eed aan hun gilde hebben gezworen, vervolgens optreden als openbare agenten van de regering, of "overheidsfunctionarissen" door extra eed van openbaar ambt af te leggen die openlijk en opzettelijk hun privé "superieure" eed aan hun eigen gilde tegenspreken. 

🚩 Tenzij openlijk berispt en afgewezen, staat de bewering dat deze particuliere Bar Guild-leden legitieme ambtenaren en dus trustees onder openbare eed zijn; En

3. Het vermoeden van openbare eed is dat alle leden van de Private Bar Guild die handelen in de hoedanigheid van "overheidsfunctionarissen" die een plechtige openbare eed hebben gezworen, gebonden blijven aan die eed en daarom verplicht zijn om eerlijk, onpartijdig en eerlijk te dienen zoals bepaald door hun eed. 

🚩 Tenzij openlijk aangevochten en geëist, is het vermoeden dat de leden van de Private Bar Guild onder hun openbare eed hebben gefunctioneerd in strijd met hun gilde-eed. 

Indien aangevochten, moeten deze personen zich terugtrekken als een belangenconflict en kunnen zij onmogelijk onder een openbare eed staan; En

4. Het vermoeden van immuniteit is dat sleutelleden van het Private Bar Guild in de hoedanigheid van "overheidsfunctionarissen" die optreden als rechters, openbare aanklagers en magistraten die te goeder trouw een plechtige openbare eed hebben gezworen, immuun zijn voor persoonlijke claims van letsel en aansprakelijkheid. 

🚩 Tenzij openlijk aangevochten en hun eed wordt geëist, is het vermoeden dat de leden van de Private Bar Guild als openbare trustees die optreden als rechters, aanklagers en magistraten immuun zijn voor elke persoonlijke verantwoordelijkheid voor hun acties; En

5. Het vermoeden van dagvaarding is dat een dagvaarding bij gewoonte een niet-weersproken tribune is en daarom wordt iemand die het Hof bezoekt geacht een standpunt (verweerder, jurylid, getuige) en jurisdictie van de rechtbank te aanvaarden. 

Aanwezigheid bij de rechtbank wordt meestal "uitgenodigd door dagvaarding". 

DE DAGVAARDING MOET WORDEN AFGEWEZEN EN TERUGGEZONDEN
🚩 Tenzij de dagvaarding wordt afgewezen en teruggezonden, met een kopie van de afwijzing ingediend voorafgaand aan de keuze om te bezoeken of bij te wonen, jurisdictie en positie zoals de beschuldigde staat en het bestaan van "schuld" staat; En

6. Het vermoeden van bewaring is dat bij gewoonte een dagvaarding of arrestatiebevel niet weersproken staat en daarom wordt bij iemand die naar het Hof gaat ervan uitgegaan dat het een ding is en daarom door "Bewaarders" in hechtenis kan worden gehouden. 

[Dit omvat de dode juridische fictie niet-menselijke "PERSOON" waarvoor regels en voorschriften van bedrijfsoverheden zijn geschreven.*] 

Bewaarders mogen alleen rechtmatig de voogdij hebben over goederen en "dingen" en niet over vlees en bloedzielen die zijnswezen bezitten. 

DE DAGVAARDING EN BEWARING MOET WORDEN AFGEWEZEN
🚩 Tenzij dit vermoeden openlijk wordt aangevochten door afwijzing van dagvaarding en/of voor de rechter, staat het vermoeden dat u een zaak en eigendom bent en dus rechtmatig in hechtenis kan worden gehouden door bewaarders; En

7. Het vermoeden van Het Hof van Wachters is het vermoeden dat aangezien u als "ingezetene" van een afdeling van een lokaal overheidsgebied kan worden vermeld en op uw "paspoort" de letter P hebt vermeld, u een pauper bent en daarom onder de "Guardian" bevoegdheden van de overheid en haar agenten als een "Hof van Voogden". 

DE ENIGE ERFGENAAM IS ALGEMEEN VOOGD EN ALGEMEEN EXECUTEUR VAN DE TRUST
🚩 Tenzij dit vermoeden openlijk wordt aangevochten om aan te tonen dat u zowel algemeen voogd als algemeen executeur van de zaak (trust) voor de rechtbank bent, blijft het vermoeden bestaan en bent u standaard een pauper, en gek en moet u zich daarom houden aan de regels van de griffier van voogden (griffier van de magistratenrechtbank);

8. Het vermoeden van hof van trustees is dat leden van de Private Bar Guild veronderstellen dat u het kantoor van trustee accepteert als een "ambtenaar" en "overheidsmedewerker" alleen door een Romeins hof bij te wonen, omdat dergelijke rechtbanken altijd voor openbare trustees zijn volgens de regels van het gilde en het Romeinse systeem. 

DE ENIGE ERFGENAAM IS SLECHTS IN DE RECHTBANK OP BEZOEK OP UITNODIGING VAN DE RECHTBANK, OM DE ZAAK OP TE HELDEREN
🚩 Tenzij dit vermoeden openlijk wordt aangevochten om aan te geven dat u slechts op bezoek bent via "uitnodiging" om de zaak op te helderen en u in dit geval geen overheidswerknemer of openbare trustee bent, blijft het vermoeden bestaan en wordt aangenomen als een van de belangrijkste redenen om jurisdictie te claimen - simpelweg omdat u "verscheen"; En

9. Het vermoeden dat de regering in twee rollen als executeur en begunstigde optreedt, is dat het Private Bar Guild voor de betrokken zaak de rechter/magistraat benoemt in de hoedanigheid van executeur, terwijl de aanklager optreedt in de hoedanigheid van begunstigde van het trustfonds voor de huidige zaak. 

DE ENIGE ERFGENAAM IS NIET DE CURATOR 
🚩 Tenzij dit vermoeden openlijk wordt aangevochten om aan te tonen dat u zowel algemeen voogd als algemeen executeur van de zaak (trust) bent voor de rechtbank, blijft het vermoeden bestaan en bent u standaard de curator, dus moet u zich houden aan de regels van de executeur (rechter/magistraat); En

10. Het vermoeden van executeur De Son Tort / Onrechtmatige daad is het vermoeden dat als de verdachte zijn recht als executeur en begunstigde over zijn lichaam, geest en ziel wil doen gelden, hij optreedt als executeur De Son-onrechtmatige daad of als een "valse executeur" die de "rechtmatige" rechter als executeur aanklaagt. Daarom neemt de rechter/magistraat de rol van "echte" executeur op zich en heeft hij het recht om u te laten arresteren, vasthouden, beboeten of dwingen tot een psychiatrische evaluatie. 

DE ENIGE ERFGENAAM IS EXECUTEUR BEREDDERAAR VAN DE ZAAK (TRUST)
🚩 Tenzij dit vermoeden openlijk wordt aangevochten door niet alleen iemands positie als executeur te doen gelden, maar ook te bevragen of de rechter of magistraat als executeur De Son Tort wil optreden, blijft het vermoeden bestaan en kan een rechter of magistraat van het particuliere Orde van Advocaten hulp inroepen van gerechtsdeurwaarders of sheriffs om hun valse vordering te doen gelden; En

11. Het vermoeden van onbekwaamheid is het vermoeden dat je op zijn minst onwetend bent van de wet, dus incompetent om jezelf te presenteren en goed te argumenteren. Daarom heeft de rechter/magistraat als executeur het recht om u te laten arresteren, vasthouden, beboeten of dwingen tot een psychiatrische evaluatie. 

DE ENIGE ERFGENAAM IS LIVE LIFE COMPETENT FEITELIJK BEVOEGD EN HEEFT DE TRUST BENEFICIAIR AANVAARD
🚩 Tenzij dit vermoeden openlijk wordt aangevochten tegen het feit dat u uw positie als executeur en begunstigde kent en actief berispt en bezwaar maakt tegen tegengestelde vermoedens, dan blijft het bij de tijd van pleiten dat u incompetent bent, dan kan de rechter of magistraat doen wat ze nodig hebben om u gehoorzaam te houden; En

12. Het vermoeden van schuld is het vermoeden dat u, aangezien het wordt verondersteld 👉een privé-zakelijke vergadering van de orde van advocaten👈 te zijn, schuldig bent of u "schuldig" pleit, niet pleit of pleit "niet schuldig". 

DE ENIGE ERFGENAAM HEEFT HET MEEST EXTREME "DOOD EN VERLOREN OP ZEE" VOOROORDEEL AANGEVOCHTEN, GESTUIT EN GECORRIGEERD
Dus tenzij u eerder een beëdigde verklaring van waarheid en motie hebt voorbereid om met extreme vooroordelen in het openbaar verslag te verwerpen of een demurrer (strafpleiter) te bellen, dan is het vermoeden dat u schuldig bent en de private Bar Guild u kan vasthouden totdat een borgsteller bereid is om het bedrag te garanderen waarvoor het gilde van u wil profiteren.
 
.............................

#surrexi_iure_hereditario

Fight your REAL ENEMY in stead of each other and mums like me! https://www.bitchute.com/video/lC5ky0fhPVyt/
Lll

https://t.me/gweverstegen

Trudi VerstegenTrudi Verstegen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mobiele zendmast verhoogt kans op diabetes

Mobiele zendmast verhoogt kans op diabetes - Zembla www.bnnvara.nl Mobiele zendmast verhoogt kans op diabetes Wetenschappers hebben voor het...