Pagina's

vrijdag 16 december 2022

De schok over de hele wereld zal nu snel komen

De schok over de hele wereld zal nu snel komen
didisdiary.nl

De schok over de hele wereld zal nu snel komen

 

Steeds meer mensen ontwaken, en gaan eindelijk op onderzoek uit en beginnen eindelijk in te zien dat wij de wappies met alles gelijk hebben. Ook al zijn er mensen die nog steeds mij en vele andere gek vinden en laten mij gek verklaren bij hun andere vrienden en familie, maar ik blijf bij mijn standpunt en alles komt nu ook aan het licht, dus straks zullen de mensen die ons gek hebben verklaard, heel anders ons aankijken.. Ook mijn familie en vrienden die nergens in geloofde wat ik aangaf, zullen echt heel anders straks naar mij kijken als ze dit overleven.. Ze zullen mij juist nodig hebben.. want de klap gaat snel komen.. We hebben de mensheid lang genoeg gewaarschuwd

De chaos die gaat komen zal echt flink zijn…

 

 

 

 

De wereld is heel ziek waarin we leven en de mensen zullen verschillende klappen krijgen van wat er gaande is!

 

 

Een schok dat de mensheid gaat krijgen is dat veel legendes die in de media zijn overleden weer terug zullen komen, die hebben hun dood in scene moeten zetten..  Zo ook prinses Diana die haar dood in scene moest zetten vanwege de criminele koningshuis en zij haar hart op de goeie plek heeft zitten..

Als je eenmaal weet wat het koningshuis op hun geweten hebben.. Niet alleen het Engelse koningshuis, maar alle koningshuizen wereldwijd dan ga je echt over je nek met wat ze kinderen hebben aangedaan.. en dat tig jaren lang.

 

Lees hier over het bezoek van de koningin en de verdwenen kinderen

Wat is pizzagate

Hier meerdere artikelen over het satanische koningshuizen 

Het is echt vreselijk wat ze kinderen jarenlang hebben aangedaan, en het ergste is dat zoveel mensen het niet willen geloven en gewoon wegkijken.. Het is ook echt ziek en de beelden die we gezien hebben doordat we ontwaakt werden..

 

Hieronder gruwelijke beelden en geluid, wees gewaarschuwd, dit gebeurd wereldwijd!!

Na de chaos

 

De wereld staat op het punt een shift te maken naar een nieuwe wereld.. We gaan over van een 3D bewustzijn naar een 5D hogere frequentie bewustzijn.. In de 3D bewustzijn laat je ego je voorgaan, maar in de 5D denk je meer met je hart en dus denk je meer aan de kant van liefde..

Het is een overgang van vele duizenden jaren onderdrukking van dominante yang energie (aards en buitenaards), die de wereld en de mensheid hebben beheerst op alle niveaus. Het wordt nu steeds zichtbaarder dat er in verschillende systemen een bewuste onderdrukking gaande was, van de ontwikkeling van het bewustzijn van de mens.

Wij zijn multidimensionale wezens, met meerdere dimensies die tegelijk in ons bestaan. Er is geen afscheiding wat we kunnen meten in frequentie, maar meer kunnen voelen. We zijn energetische wezens die in fysieke vorm bestaan. We hebben veel verschillende dimensies waarin wij bestaan maar niet hoeven te ervaren in onszelf. Ons bewustzijn bepaalt waarmee we bezig zijn en wat we zien en ervaren, maar we bestaan in meerdere dimensies in hetzelfde moment.

Groei

Groei komt van verandering en transformatie komt meestal door chaos, pijn en grote shifts zoals waar we nu inzitten. Omdat we in een collectieve overgang zitten, vanuit verschillende lagen van bewustzijn, zal ook jouw realiteit op alle lagen gaan veranderen, wat je wellicht al merkt. We zitten nu in het begin van de grote shift van wat we ‘Het Grote Ontwaken’ noemen van een 3D naar een 5D bewustzijn, naar een hogere frequentie waar de vrouwelijke energie domineert en de mannelijke energie afneemt. Ook al lijkt dat nu nog niet zo in alle huidige omstandigheden. Maar daar zal je snel verandering in zien komen.. ook al zie je dat nu nog niet.

De energie van de aarde verandert daardoor en de magnetische polen van de aarde zijn aan het draaien, waardoor je veranderingen ziet in het weer, de energie, het bewustzijn van de mensen en ook hoe wij op de aarde leven.

De Mayas hadden dit al heel lang voorspeld in hun kalender en zij voorspelde een einde van een tijdperk waarin we leefden, een einde een energetische dimensie.

We zitten nu midden in een shift naar een ander bewustzijn en een andere manier van leven.

De shift

Wat er ontstaat in deze shift is dat corruptie, macht en onderdrukking langzaam gaan verdwijnen, Dit lijkt nu nog niet zo, maar dit staat echt op het punt te gebeuren. Het duurt echt niet lang meer…  Het eind is echt in zicht..

Op dit moment zijn er al wereldwijd arrestaties gaande en straks zullen we dat duidelijker gaan zien, want dan wordt het zichtbaar voor het publiek. Arrestaties zijn al jaren aan de gang van de corrupte elites, vele zijn omgewisseld voor klonen.  Geloof je niet in klonen? Kijk dan deze documentaire over klonen.

Onze trillingen worden langzaamaan steeds hoger en ook de trillingen van het duister en daardoor zal dat aan het licht komen. Onze bewustwording, waarheid en vrijheid zullen gaan stijgen dit hoort bij de frequentie van onze hart waar we naar toe gaan.. De verandering begint dus bij jezelf, start jezelf met helen mentaal en spiritueel vlak.. Ga mediteren, daarin maak je al een heel verschil..

Als je ook de shift wilt maken, is zeker mediteren goed om te doen.. Deze meditatie brengt je in een 5D bewustzijn (engelstalig)

 

Leef vanuit je hart

Je gaat letterlijk vanuit je hart leven.. en je kan niet tegen onrecht. Helaas kreeg ik in mijn leven veel te maken met onrecht, waar ik heel strijdbaar voor ben geweest zie andere artikelen die ik heb geschreven. Berichten over mijn ontwaking

 

Je veranderd je vriendenkring, vanwege je meer naar je hart luistert wat goed voor je is… Je lichaam en je DNA veranderd waardoor je een hele andere blik in het leven gaat krijgen. Hoe je alles ziet en hoe alles werkt en hoe het zou moeten werken en je transformeert letterlijk naar een nieuw mens.. Helaas ga je wel hele ongemakkelijke fysieke, mentale en energetische sensaties gepaard gaan.. ook sterkere zintuigen zal je ervaren en gevoeliger voor energieën.

Je connectie met het universum wordt sterker en daardoor ook je connectie met je hogere zelf en je wilt andere mensen om je heen hebben die energie geven, die matchen met jouw interesses. Je kan geen mensen meer om je heen hebben die energie kosten. Je gaat meer vanuit je hart leven en doen wat goed voelt

Iedereen ontwikkeld in zijn eigen tempo..

 

Deze shift zorgt ervoor dat we allemaal een hele grote transformatie doormaken en in een andere meer bewuste wereld gaan leven. Wees je vooral bewust van iemands eigen proces, dat niet iedereen ook jouw bewustzijn heeft die wel of niet het grotere plaatje ziet. Heb geduld daarvoor, niemand kan je forceren ineens wakker te worden. Blijf bij je eigen proces en doe je eigen schaduwwerk en blijf mediteren.

Ontwaking

Mijn ontwaking is al een hele tijd gaande en helaas mijn familie ziet het niet en zijn allemaal niet ontwaakt, maar ik krijg steeds meer door dat het zo moet zijn, en ook al heb ik het er wel moeilijk mee dat hun niet wakker zijn, maar hoe mijn leven is geweest moest dit zo zijn…

Ik voel me ook steeds sterker worden met wat gaande is…  En dat voelt geweldig…  Ook afgelopen zaterdag dat ik met de trein richting Den Haag ging, je ziet gewoon mensen omkijken en mij aankijken.. alsof ze weten dat ik een licht bij me draag die ze zoeken… Afgelopen jaren waren het vaak kinderen, kinderen die ik niet ken die altijd naar mij lachen en gedag zeggen..  en nu zijn het ook volwassen mensen die naar mij kijken en ik dan naar ze terug lach…   en dat is wel mooi om te zien dat mensen het op een of andere manier voelen…

Er zullen helaas miljoenen mensen over de hele wereld straks weg zijn en dat zal pijnlijk zijn, want iedereen zal wel mensen kennen die straks weg zullen zijn…

 

Want het gaat namelijk bijbels worden met wat er staat te gebeuren…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Auteursrechtelijk beschermd door Digiprove © 2022 Didi de Vries

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mobiele zendmast verhoogt kans op diabetes

Mobiele zendmast verhoogt kans op diabetes - Zembla www.bnnvara.nl Mobiele zendmast verhoogt kans op diabetes Wetenschappers hebben voor het...