Pagina's

maandag 17 augustus 2020

Onderzoek naar de HORROR ingrediënten van de COVID-negentien vaccinatie

Onderzoek naar de HORROR ingrediënten van de COVID-negentien vaccinatie
www.gezondwereldnieuws.com
Dr. Carrie Madej: ik heb belangrijk nieuws. Iedereen moet dit weten. Ik hoop dat je wilt nadenken over wat ik ga vertellen. Ik bestudeer al 20 jaar de effecten van vaccins. Ik ben erg gefocust op dit onderwerp, omdat er veel onwaarheden worden verkondigd en veel dingen niet kloppen. Dingen worden verzwegen en ik wil dit graag met je delen. 
Facebook verwijdert veel posts van mij en andere artsen. Ik wilde eigenlijk ophouden met mijn Facebook account. Maar er wordt zoveel verzwegen en ik wil de waarheid duidelijk maken om daarmee onze gezondheid veilig te stellen. Deze informatie is van levensbelang en daarom ben ik maar niet met Facebook gestopt. Zoveel mogelijk kennis delen maakt echt een groot verschil. Dus geef dit ook door aan je vrienden en familie.
Op wat ik je nu ga vertellen, zul je waarschijnlijk reageren met "Dat kan niet, dit gebeurt allemaal niet, want ik vertrouw de overheid en ik vertrouw op de Bill Gates Foundation". Veel artsen, wetenschappers en biologen hebben dit al naar buiten willen brengen. Ze hebben dit jarenlang geprobeerd, maar ze worden op de een of andere manier steeds
Veel van mijn collega's en ikzelf hebben vaak pogingen gedaan om het complete verhaal te vertellen. Meestal tevergeefs. Daarom zie je ook geen professionals naar buiten komen met echte feiten. Af en toe komt één iemand met een artikel, maar niet de hele groep artsen. Het gaat om te veel geld en ons wordt de mond gesnoerd. We hebben in de geneeskunde duidelijk geen vrijheid van meningsuiting. Ik ga me in dit interview focussen op de COVID19 vaccinatie.
Ik wil jullie een belangrijke vraag stellen: Wat betekent het voor jullie om een gewoon gezond mens te zijn? Ik ga namelijk vertellen wat de ingrediënten van de COVID-19 vaccinatie zijn. We worden erg misleid door de media. Dus ik deel hier mijn kennis, dan kun je zelf je conclusies trekken. Ga op basis van deze kennis zelf maar eens op onderzoek uit.
Wat is DNA en hoe herschrijf je DNA?
Iedereen heeft genoeg DNA in zijn of haar lichaam, oplopend tot 10 miljard mijl (1,6 miljard km). Dat is ongeveer 35.000 terabytes aan gegevens ofwel zo'n 35 miljoen uur aan high-definition video. Welke informatie bevat je DNA? Het is een blauwdruk voor je leven. Hoe je lichaam functioneert. Hoe het groeit. Hoe het onze gedachten en herinneringen reproduceert.
Je kunt je DNA vergelijken met een computercode of binaire code. Een kleine verandering in die code kan grote veranderingen tot gevolg hebben. Je kunt een genoom invoegen. Zodat je iets extra's in de code kunt doen. Je kunt er een genoom uithalen, dan mis je er eentje. Je kunt ook een deel van een genoom in een ander gebied plaatsen. En je kunt een genoom van een synthetisch of ander organisme nemen en dat gebruiken om een deel van menselijk genoom te vervangen.
Als je dit doet, herschrijf je de genetische code. Je schrijft je eigen softwareprogramma. En hoeveel zou er aan die code moeten veranderen om als niet-menselijk te worden beschouwd? Zou dat ethisch en legaal zijn? Ik vind het heel belangrijk om dit onder de aandacht te brengen en te bespreken. Omdat ze deze technologie dit jaar proberen uit te rollen. Het wordt ook een technische, synthetische of genetisch gemodificeerde cellijn genoemd... deze termen gebruiken ze ervoor. Het is jargon, dat je moet proberen te begrijpen
Alles wat uit de natuur komt, kan niet worden gepatenteerd en levert dus geen geld op. Het zijn wilde vruchten, groenten of kruiden. Maar iets dat aangepast, dat bewerkt is, kan wel worden gepatenteerd. Ze knoeien wat met de moleculen, ze voegen iets toe en het is niet natuurlijk meer. Dan kunnen ze er geld aan verdienen. Ze vragen een patent aan en patenten leveren miljarden op. Want dan is het een uniek product. Gezond of niet, dat maakt niet uit. Het brengt geld op. 
Een goed voorbeeld is Monsanto. Dat bedrijf kan zaden genetisch aanpassen. Daarmee heeft het iets gemaakt dat niet meer op de natuur lijkt. Het kan dus gepatenteerd worden en geld opleveren. Je ziet dan tomaten en mais in de supermarkt die er exact hetzelfde uitzien als wilde groenten, maar het niet zijn. Ze hebben iets veranderd. Dus aan de buitenkant ziet het er hetzelfde uit, maar van binnen is het niet hetzelfde meer. Daarom bezitten ze bij Monsanto de zaden en hebben ze er controle over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mobiele zendmast verhoogt kans op diabetes

Mobiele zendmast verhoogt kans op diabetes - Zembla www.bnnvara.nl Mobiele zendmast verhoogt kans op diabetes Wetenschappers hebben voor het...