Pagina's

woensdag 9 maart 2022

We gaan van gevaarlijke virussen naar gevaarlijke Russen.

We gaan van gevaarlijke virussen naar gevaarlijke Russen. 

De opzet van deze oorlog loopt precies volgens hetzelfde script van WO2 en omdat het overgrote deel van de mensheid de ware toedracht van WO2 nog steeds niet kent tuinen ze er weer blindelings in. Het gaat verbazend snel, musici en andere talentvolle Russen zijn nergens meer welkom, er wordt op grote schaal geboycot, ruiten worden ingegooid, dat laatste hoogst waarschijnlijk ook door ingehuurde schoffies die er een flinke stapel duiten voor krijgen. 
De wonden van WO2, ja zelfs van WO1 zijn nog niet geheeld, deze zijn blijven bloeden en etteren door de propagandamachines en rijten op dit moment weer geheel open. De plaatselijke oorlogen na WO2 en conflicten gebaseerd op leugens, die via de MSM in onze breinen geprogrammeerd zijn, hebben ons collectieve oorlogstrauma extra gevoed. 
                                   
Men moet tegen elkaar opgezet blijven worden, blijven herinneren, herdenken en in de kinderbreinen zullen oorlogsverschrikkingen moeten blijven voortleven. Giro 555 doet er nog een flinke schep bovenop en stelen een waanzinnige bedrag van 106,2 miljoen door met leugens op het schuldgevoel en misplaats verantwoordelijkheidsgevoel van de mensheid in te spelen. De kinderen mogen ook meedoen in een lied die ze ten gehore mogen brengen op 16 Maart, men moet al vroeg starten met indoctrinatie. Alle ogen moeten in een tunnelvisie gericht zijn op de Oekraïne, zodat onze leiders ondertussen wetten door kunnen drukken en door kunnen denderen richting hun ultieme natte droom, de NWO in totale controle.
                                   
O wat werkt dit duivelse mechanisme nog steeds optimaal. Ik had zo gehoopt dat men iets geleerd had van WO2, maar hoop vind je alleen maar op de wc zoals ik laatst iemand heb horen zeggen. Hoe kan het ook anders, leugens zijn nu eenmaal makkelijker te verteren dan de waarheid die confronterend kan zijn. Deprogrammeren is hard werken. De meeste kiezen nog steeds om achter elkaar aan te lopen en te zwaaien met andermans vlag, vergeten dat ze zelf kunnen nadenken. Men zingt en roept leuzen over vrijheid, niet doorhebbend dat deze geplande oorlog langzaam naderbij komt en ook hun vrijheid bedreigt. Een vrijheid die trouwens 2 jaar terug al is afgepakt door dezelfde regering waarachter ze zich nu scharen om samen te strijden voor de vrijheid van mensen in een land die in 2014 onder leiding van Obama veroverd is. Met steun en toestemming van vele regeringen waaronder onze eigen. Politieke leiders die haatcampagnes verspreiden en bommen werpen op onschuldige burgers, een zondebok aanwijzen om vervolgens te pretenderen dat ze vrede en veiligheid brengen. 
                                   
WO2 is van ondergronds met dezelfde ideologie weer op het toneel verschenen, andere puppets, nog steeds in schaapskleren zodat velen zich wederom laten misleiden. In deze waanzinnige wrede kronkels bevinden we ons en ik blijf zover mogelijk weg van deze slangenkuil. Diegene die zijn hoop en vertrouwen daarop blijft richten merkt helaas niet dat dit gif ongemerkt onder de huid kruipt met als gevolg een langzame verstikking in een wereld waarin men nog steeds denkt vrij te zijn.
                                   
Ik kan alleen maar toekijken en proberen bij mijzelf te blijven en goed te blijven aarden, want de aanvallen komen van alle kanten. Ik heb de waarheid niet in pacht, in mijn brein is het ook niet altijd helder, de beerput is dieper dan dat we ooit hebben kunnen bevroeden. ik kies er voor om boven het maaiveld uit te blijven kijken. Wat ik kan doen is bij de feiten blijven, onderzoek verrichten naar beide kanten en niet alleen waar de lens van de camera op gericht is. Ik wil mij richten naar de waarheid die op dit moment in mijn hart voelbaar is. Gedachten hebben die mij vrij maken zodat ik steeds beter kan waar-nemen en kan blijven liefhebben en vergeven.
                                     
We zijn er nog lang niet, er zal nog veel op ons af komen, maar er is een vaststaand feit waar we ons aan vast kunnen houden en dat is de lucht die ik nu al een week helder boven mij zie, een lucht zonder chemtrails. Er komen veel berichten naar buiten dat er biolabs veroverd zijn in de Oekraïne en wie weet waar nog meer. Biolabs die eerst als complotten afgedaan werden maar vandaag door Amerika bevestigd zijn. Dit is geen toeval, deze luchten 7 dagen op een rij na zeker het laatste jaar bijna elke dag bestookt te zijn geweest. Er gebeurt iets goeds achter de schermen, dat is wat deze strakblauwe lucht mij verteld en dat goeds komt niet uit de kokers van onze corrupte leiders. 
                                       
Ik hou me vast aan deze lucht waar zorgeloze wolken in voort drijven en de zonnestralen die mij warmen. Deze zuiverende stralen kunnen de blik van ons 3de oog en het voelen vanuit ons hart doen ontwaken zodat we de waarheid in het volle licht kunnen gaan zien. Dan pas kunnen onze wonden helen en kan het collectieve oorlogstrauma tezamen met het ego sterven om in een nieuwe wereld als liefde geboren te worden. 
Dan pas kunnen we voorzichtig gaan bouwen aan een nieuwe wereld zonder vernietiging en verdeeldheid, waar we niet meer op oorlogsmissie hoeven maar onze eigen levensmissie met hart en ziel in vrede en verbinding kunnen gaan beleven.

Houd je staande, met blote voeten op Moeder Aarde onder een zonnige zuivere lucht. 🙏🌞🌤

~Anita~ 😘
Anita Schuit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mobiele zendmast verhoogt kans op diabetes

Mobiele zendmast verhoogt kans op diabetes - Zembla www.bnnvara.nl Mobiele zendmast verhoogt kans op diabetes Wetenschappers hebben voor het...