Pagina's

zondag 13 augustus 2023

Reiziger naar de Binnenaarde

Reiziger naar de Binnenaarde – Het Ufo fenomeen – Onze buitenaardse familie
ufo.wakkeremensen.org

Reiziger naar de Binnenaarde

Door: Billie Faye Woodard – 10 Januari 2002

Deze informatie is verzameld en opgeschreven, met toestemming van een opname gemaakt met de telefoon op 10 januari 2002 (Greg Gavin/Onelight.com):

Hieronder staat een ongelooflijk verslag uit de eerste hand van een kolonel van de Amerikaanse luchtmacht over de binnenkant van onze planeet [met dank aan abovetopsecret.com/onelight.com.]

Mijn naam is kolonel Billie Faye Woodard van de Amerikaanse luchtmacht.

Aankomst en Indoctrinatie

Ik was voor het eerst gestationeerd in Area 51, Nevada, van 28 januari 1971 tot 1982. In die dienstperiode bezocht ik zes keer het Holle Binnenste van de Aarde, 800 mijl diep. Bij mijn aankomst in Area 51 werd ik geïndoctrineerd met het bestaan van tunnels onder Area 51, en kort daarna ontmoette ik verschillende van de Underground Shuttle Operators met een lengte van 4 tot 4 meter. Deze tunnels, die de wereld doorkruisen, zijn gebouwd door een soort wezens die hier al heel lang voor ons bestaan.

Meteen bij mijn aankomst in Area 51 werd ik op de hoogte gebracht van de tunnels en alle werking van de faciliteit zelf. Ze vertelden me dat de eerste 15 verdiepingen van de Area 51-faciliteit door de mens waren gemaakt; dat niveaus 16-27 er al waren. Niemand van onze regering heeft ze gemaakt. We waren ze gewoon aan het faciliteren.

Mijn vader was gestationeerd in Roswell. Als onderdeel van mijn introductie in het leger verzocht hij mij om samen met hem gestationeerd te worden in het Pentagon. Daar zeiden ze: “We hebben een nieuwe standplaats voor je, dat zal Area 51-faciliteit, Nevada zijn”, gewoonlijk S-4 genoemd. Toen ik het Pentagon binnenging, was ik tweede luitenant.

Toen ik bij het Pentagon kwam, gaven ze me de veldopdracht als eerste luitenant. Na 3 weken daar te zijn geweest, overhandigden ze me mijn volledige rang van kolonel en zeiden: “Je moet een volledige kolonel zijn om op deze volgende faciliteit te worden gestationeerd”. Er waren 150.000 personeelsleden in deze faciliteit, ongeveer. 85% militair personeel en 15% burger. Na mijn aankomst werd ik ondergronds gebracht en zag ik 11,5 jaar lang het daglicht niet.

De Tunnels En Shuttles

De wanden van de tunnels zijn erg glad. Als je een holle buis door een bolletje klei zou trekken, kun je een idee krijgen van hoe glad het is. De muren hebben wat wordt vergeleken met een marmeren afwerking, die zijn gemaakt van een metalen substantie, ondoordringbaar; het oppervlak van de muren kan niet worden gepenetreerd, zelfs niet met een diamantboor, noch zal een laser het oppervlak binnendringen.

Bedenk dat er een tijd was dat we voortdurend troepenbewegingen van punt A naar punt B op het aardoppervlak zagen. Het is nog niet zo lang geleden. Nu zie je dit zelden. Nu gebruiken ze tunnels om al deze troepen over lange afstanden te verplaatsen. De tunnels zijn breed genoeg om twee wagens van 18 voet naast elkaar te laten rijden.

Vanuit Area 51 gaat een shuttle naar de Stille Oceaan – 350 mijl ten westen van Monterey – waar een piramide is; een andere shuttle gaat naar de Cheyenne Mountain-faciliteit.

De lengte van een grote pendelmachine is ongeveer 1/4 mijl lang. Binnenbewoners maken gebruik van deze machines – een enorm schip om grote aantallen mensen/wezens/wat dan ook snel te verplaatsen. De kleinere shuttle is 15 tot 18 meter lang, dit was het soort waarin ik zat. De snelheid van de shuttles is hoger dan de geluidssnelheid, ze kunnen van Area 51 naar het binnenste van de aarde reizen in minder dan 10 aardse minuten. In 5-6 minuten ben je er.

Het materiaal dat werd gebruikt om de shuttles te maken, is dezelfde stof die de huid van het ruimtevaartuig in Roswell vormde. De shuttles rijden op elektromagnetische kracht met behulp van de rasterlijn van de aarde. De operators die ik eerder noemde en die een lengte van 4 tot 4 meter hebben, lijken qua uiterlijk op ons, maar zijn veel hoger ontwikkeld, en spreken door middel van telepathie. De mannen hebben baarden of niet, en de huid van de vrouwen is onberispelijk, inderdaad met een perfect heldere teint. Hun uitdrukking voor mensen baart ons zorgen – aangezien ze zien waar wij mensen naar toe gaan. Er wonen zeven beschavingen in de Binnenaarde – die worden beheerst door de principes van harmonie. Ze begrijpen en spreken alle talen van de aarde. Hun begrip van medische kennis is fenomenaal.

Mijn persoonlijke geschiedenis

Op 12-jarige leeftijd, terwijl ik met een andere vriend door een maïsveld liep, had ik een paranormale ervaring. Ik werd in een UFO-voertuig gebracht en naar de Binnenaarde getransporteerd. Hier heb ik 6 maanden gewoond tussen de Holle Aarde bewoners.

Je kunt je het wonder van mijn ouders voorstellen, vooral van mijn vader die in de militaire dienst was, op het moment dat ik verdween, om vervolgens op mysterieuze wijze na zes maanden terug te keren. Door deze ervaring geloof ik dat mijn vader ervoor zorgde dat ik onder zijn hoede werd aangenomen bij het Pentagon en later opdracht kreeg om te dienen bij Area 51.

Ik ben niet de biologische nakomeling van mijn vader, maar een geadopteerd kind, net als mijn zus. Mijn zus werd vermoord door wat wordt aangeduid als de “geheime regering”. Ik was in staat om hun negativiteit te bestrijden met mijn geest, die sterker is, en overleefde hun aanvallen.

Door mijn gids Zora, een wetenschapper van de Binnenaarde die 150.000 jaar oud is, weet ik dat mijn zus en ik oorspronkelijk uit de Binnenaarde komen, dat onze echte ouders in de Binnenaarde leven. Toen onze vader ons als geadopteerde kinderen opnam, spraken we geen taal die bekend was bij enige oppervlaktecultuur.

Ik heb een onbekende bloedgroep. Ik heb nooit enige vorm van ziekte gehad. Mijn bloed is medisch onderzocht en vernietigt alle virale infecties in combinatie met andere bloedmonsters in een laboratoriumomgeving.

Holle Aarde Vortexen

De bewoners van de Holle Aarde hebben de mogelijkheid om de oceaanbodem te splijten en een draaikolk te creëren, zoals wordt getoond met de Bermudadriehoek. Er zijn 7 verschillende niveaus in deze draaikolken, en apparatuur en wezens worden binnengebracht en geplaatst in overeenstemming met deze verschillende niveaus.

De vortexen fungeren als doorgangen voor in- of uitgang naar het holle binnenste van de aarde. Er is meer dan één driehoekig gebied voor de kust van Florida, een bij Lake Erie, en een andere voor de kust van Mexico, een voor de kust van Japan; evenals andere geografische locaties van de aarde. Dit worden “Stille Zones” genoemd. Door deze deuropeningen kunnen wezens van binnenuit naar buiten en naar binnen komen, zoals de Sasquatch, LochNess…etc.

Alle planeten zijn hol, net als de zon, die in werkelijkheid een planeet is. Er zijn beschavingen in de zon die kolonies hebben in de ondergrondse gebieden van de aarde.

Op zoek naar toegang

Om een ingang naar de Binnenaarde te vinden, waar je je ook ondergronds bevindt, heb je alleen je kompas nodig. Het kompas zal draaien alsof je op de Noordpool staat bij de tunnelingang naar de Binnenaarde.

Toen ik de militaire dienst verliet, had ik geen middelen meer om naar de Holle Aarde te gaan. Het was nodig dat ik een andere weg zocht. Ik, en een groep geïnteresseerde zoekers, huurden een vliegtuig dat ons naar de uiterste rand van de Noordpool bracht.

De mensen van de Binnenaarde

De mensen van de Binnenaarde waren heel vrij om me rond te leiden, heel welbespraakt om je te laten zien wat er precies aan de hand is – ze houden niets achter. Ze vragen altijd toestemming als ze met de natuur werken, ze vragen de planten om toestemming voordat ze ze consumeren of kappen, ze vragen Moeder Aarde voordat ze erop bouwen, en bouwen zo met de ligging van het land dat het beste bij hun omgeving past, een praktijk vergelijkbaar met de Amerikaanse Indianen; daarom te allen tijde proberen een harmonieuze staat te behouden; altijd één willen zijn met de natuur; ze zijn spiritueel verder gevorderd dan oppervlaktebewoners en hebben veel respect voor Moeder Aarde.

De atmosfeer is kristalhelder, in de regel zijn er soms wolken, maar niets zoals regenwolken. De temperatuur is een constante 23 graden Celcius (73 graden F).

De mensen in het binnenland spreken rechtstreeks met de dieren, en de dieren spreken rechtstreeks met de mensen in de Binnenaarde.

Het is niet nodig om te hamsteren, want alles is gratis, het is niet nodig om in overvloed te creëren, want alles is in overvloed. Ruilhandel komt vaker voor dan handel in geld.

Dit is eigenlijk een utopische cultuur zonder depressie die tot geweld leidt. Geen partijen die oorlog willen voeren en elkaar willen domineren. Er is niemand rijker of armer.

Er zijn aero-schepen (we noemen ze aan de oppervlakte vliegende schotels) waarin een deel van henzelf, een deel van hun persoonlijkheid door het denkproces in de creatie van het aero-schip gaat, vanwege hun zeer krachtige geest. Dit maakt de aero-ships perfect in ontwerp en uitvoering in beweging. Slechts een paar personen van de oppervlakte hebben deze vergelijkbare vermogens om te creëren, als gevolg van de onderdrukking van deze vermogens in de kindertijd door religie, opleiding en angsten in het gezin. De mensen van de Binnenaarde mogen de ruimte van hun verbeelding betreden, als zij dat willen, en daar creëren ze. Ziekte zal hun lichaam niet binnendringen – want het is niet toegestaan.

Terwijl de oppervlaktemensheid de komende 4e dimensionale fase binnengaat, zullen de mensen van Binnenaarde naar voren komen en dieper met ons aan de oppervlakte werken. Mensen aan de oppervlakte zijn momenteel zo bezig met het gevoel van ‘ik’ dat ze niet harmonieus kunnen samenleven.

Mensen van de oppervlakte die de bewoners van de Binnenaarde proberen te bereiken door middel van meditatie, zullen het ontvangen. Kinderen die nu geboren worden, zijn steeds beter in staat om de heelheid van hun hersenen te gebruiken, wat in de Binnenaarde gebruikelijk is.

Een van de eerste dingen die ze ons in de Binnenaarde lieten zien, was hun vermogen tot interplanetair reizen en tijdreizen. De basis van tijdreizen wordt vergeleken met het buigen van de ruimte, die tot stand komt door de kracht van meditatie en door de acceptatie van een onbeperkt wezen. Als je je geest traint op een onbewust niveau dat je een onbeperkt wezen bent, zijn alle dingen mogelijk.

Oppervlakkig gezien worden de mogelijkheden om deze oneindige kracht te ervaren gemakkelijker gewekt bij portalen zoals Mt. Shasta, die dient als een ruimtetijdportaal rechtstreeks naar de Binnenaarde. Eenmaal in de omgeving van Mt. Shasta word je meegezogen in de “harmonische staat”. In mijn ervaringen op Mt. Shasta projecteren de Telosianen in hun ondergrondse beschaving in dat gebied een aura van grote harmonie in een heerlijke atmosfeer.

Area 51

Van alles wat ik in Area 51 heb gezien, blijft 95% verborgen voor het publiek. Area 51 binnengaan is alsof je een andere wereld binnengaat, waar ze vreselijk bang zijn dat andere landen en andere partijen “deze” informatie gaan krijgen. Hun gedachten waren “als we toegeven dat de aarde hol is, met een centrale intelligentie erin, zal dit onenigheid en angst veroorzaken”. Dit angstproces wordt veroorzaakt door de particuliere bedrijven die proberen hun eigen behoeften en persoonlijke agenda’s te beheersen en te bevorderen via Area 51. Ik verliet de luchtmacht vanwege hun dominante manieren door degenen die zich probeerden te gedragen als controlefreaks, die mijn bekwaamheid stagneerden. creatief denken en handelen. Door hun bevelen te accepteren om niet over dergelijke informatie te praten, gaan ze ervan uit dat iemand automatisch zal gehoorzamen.

Vanwege mijn uitgaande wens om informatie te delen en het grote publiek te informeren, werden mijn dienstpensioen en al mijn voordelen en rechten, zoals het gebruik van de commissaris, tandheelkundig en medisch, weggenomen.

Ik heb 13,5 jaar in het leger gezeten, van basis tot het Pentagon en vervolgens tot Area 51. De genetische manipulatie die plaatsvindt in Area 51 is bij onze jongere generatie. De “melkpakkinderen” van wie de foto’s in het verleden veel op de markten te zien waren, werden ontvoerd en naar Area 51 gebracht.

Niveau 16 van Area 51 is het niveau van genetische manipulatie, waar ze onze kinderen gebruiken voor experimenten op het gebied van een lang leven en de vermogens van de geest. De belangrijkste kracht hierachter is wat wordt genoemd als de “geheime regering”. Er zijn burgers van de geheime regering die de controle hebben in verschillende gebieden van Area 51.

Er is een netwerk van ondergrondse tunnels die helemaal naar Europa, Zuid-Amerika – de verschillende continenten gaan. En er is een vermenging van dit grote netwerk van tunnels over de hele wereld, waarvan veel regeringen gebruik maken.

God Zegene u en zij met u,

Kolonel Bill Faye Woodard

vertaling: wakkeremensen.org

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mobiele zendmast verhoogt kans op diabetes

Mobiele zendmast verhoogt kans op diabetes - Zembla www.bnnvara.nl Mobiele zendmast verhoogt kans op diabetes Wetenschappers hebben voor het...