Pagina's

dinsdag 20 juli 2021

De Annunaki uitgelegd en ontmaskerd

De Annunaki uitgelegd en ontmaskerd
www.indigorevolution.nl

Update 21-3-2019: Onderstaand artikel over de Anunnaki is inmiddels 6 jaar oud. Voor een recente uitleg in videovorm over de Anunnaki, hun agenda, ware aard, en rol in het heden en nabije toekomst hier op Aarde verwijs ik naar mijn video genaamd ‘Anunnaki, onze goden?’

De Annunaki. Het is een onderwerp wat ik tot nu toe links heb laten liggen. Ik heb het altijd een wazig verhaal gevonden, en ik weet dat we oneindig zijn. Altijd al geweest zijn, en altijd zullen zijn. We hebben geen schepper(s). Toch is dat nu precies wat de Annunaki en hun ‘boodschappers’ wel verkondigen. Zij zeggen onze scheppers te zijn. Lariekoek. Dat gaat er bij mij niet in. In de afgelopen week kreeg ik echter zoveel informatie tot mij over dit onderwerp, zoveel nieuwe ontbrekende puzzelstukjes, dat ik mij genoodzaakt voel om één keer en dan niet meer te schrijven over dit onderwerp. Ik heb inmiddels zo’n helder beeld van de agenda van deze wezens, en hun trouwe clan volgers en boodschappers, dat ik dat vandaag met jullie wil delen.

De informatie die ik in dit artikel gebruik komt van een aantal bronnen. De belangrijkste bron is mijn eigen innerlijke weten van zaken. Daarnaast gebruik ik informatie die ik verkregen heb van verschillende Klokkenluiders die in het geheime ruimte programma gewerkt hebben, en te maken hebben gehad met deze wezens.

Deze week kreeg ik mail contact met Evert Jan Poorterman. Hij mailde mij over een ander onderwerp, en stelde zichzelf voor als één van de grootste Annunaki experts van de wereld. Volgens eigen zeggen is Evert Jan al langer met de materie bezig dan het gros van de overige experts. Zo was hij eerder met zijn theorie dan bijvoorbeeld een Zecharia Sitchin. Door gericht vragen te stellen heb ik een redelijk beeld gekregen van de zienswijze van Evert Jan Poorterman. Hij draagt een schat aan informatie bij zich over het onderwerp ‘Annunaki’.

Het verhaal werd voor mij compleet nadat ik van een bevriende collega webmaster vernam dat hij in contact stond met iemand(en) die zich uitgaven als de boodschappers van de Annunaki op Aarde. Gretig nam ik ook deze informatie tot mij. En ik stond versteld. Deze boodschapper van de Annunaki op Aarde komt bijna tot exact hetzelfde eindplaatje als het over de Annunaki gaat als Evert Jan Poorterman. En dat vond ik eerst vreemd, maar later niet meer, omdat Evert Jan zijn kennis heeft uit boeken, en van andere experts. Het tastbare dus. De boodschapper van de Annunaki heeft zijn kennis uit de lucht. Dat wil zeggen, waarschijnlijk heeft hij zijn pijnappelklier zo wagenwijd open gezet, dat de informatie zo uit de ‘lucht’ in zijn hersens terecht kwam. Normaal heb ik daar niet zo veel mee, want de Matrix kan van alles in je hoofd stoppen qua informatie die niet van jou is, en die nergens op slaat, maar in dit geval was het voor mij anders. Want de dingen die hij beweert, kunnen zich in de nabije toekomst maar al te goed gaan afspelen hier op Aarde. En dat zegt mijn innerlijk weten.

Het onderwerp ‘Annunaki’ is een hot topic op dit moment binnen de alternatieve media. Zowel via de spirituele kant wordt je er mee gebombardeerd, als ook vanuit de ‘wetenschappelijke’ hoek. En alle stromingen komen tot dezelfde eindconclusie. De Annunaki zijn onze scheppers, en zij komen ons nu binnenkort ophalen om ons te redden van de Aarde. Want de Aarde zal vergaan (visie Evert Jan Poorterman) of de Aarde zal gaan transformeren en daar moeten wij gered van gaan worden (visie spirituele boodschappers).

De Annunaki, wie zijn dat dan?

Voor diegenen die niet weten wat de Annunaki zeggen te zijn, volgt hier een korte uitleg. Deze informatie heb ik van de heer Poorterman, en een beetje van Sitchin. Het heeft een nogal hoog sprookjes gehalte. En dat komt omdat ‘men’ deze kennis niet vanuit een innerlijk weten heeft verkregen, maar vanuit een ‘intellectueel’ weten. Opgedaan uit boeken, geschriften en uit kleitabletten. Door anderen geschreven of gegraveerd.

Men neemt de kleitabletten die gevonden zijn in Irak, het vroegere Sumerie en Babylon, heel erg letterlijk. En houdt vervolgens niet de optie open, dat er met deze tabletten ‘geklooid’ kan zijn. Dat ze gemanipuleerd zijn om ons een bepaalde richting op te duwen. Persoonlijk vind ik dat nogal vreemd, maar ik ben deze mensen dankbaar dat ze het zo gedaan hebben, want het levert wel degelijk informatie op. Als je maar goed je filters gebruikt, en de propaganda en onzin weg kan filteren van de stukjes die er wel degelijk toe doen. Ik ga het hier dan ook niet hebben over witte ganzen met goden op hun rug die ritualistisch elk jaar op dezelfde dag roadtrips maken naar tempels en dergelijke. Ik voel dat er een hoop symbolisch is bedoeld. ‘Goden’ op witte zwanen’, lees ik meer als buitenaardse wannabee ‘goden’ die in ruimteschepen rondvliegen, of andere ‘kunstjes’ kenden, die de mens van toen niet konden thuisbrengen, en dus maar als witte gans opschreven. Dit even als voorbeeld.

Hoe ik het verhaal begrijp, vanuit Annunaki propaganda standpunt dus, is dat zij een astronauten volk waren – en zijn. Zij kwamen (volgens Poorterman) 445 duizend jaar geleden naar de Aarde gevlogen. Poorterman houdt twee opties open over waar ‘ze’ dan vandaan kwamen. De eerste is van een planeet in ons Zonnestelsel, en dat kan dan Nibiru zijn, maar het kan ook een andere planeet geweest zijn (bijvoorbeeld de restanten van de vernietigde planeet die nu de asteroïde gordel vormt). Zijn tweede optie is, dat zij uit de 6e dimensie komen. Lezers van deze website zullen weten dat, dat pure onzin is. Dat hoef ik niet verder meer uit te leggen. Dus dan komen ze van een andere planeet af. Laten we het daar op houden.

De Annunaki streken neer in de streek die we nu kennen als het huidige Irak. Ze settelden zich in de rivierdelta van de Eufraat en de Tigris. Want het gaat hier om een amfibische reptielen soort. Hagedissen dus. En dat was uiteraard een ideaal klimaat voor dit soort wezens. Lekker warm en vochtig zullen we maar zeggen. Sitchin zegt dat ze hier kwamen om goud te delven, om de atmosfeer van hun thuisplaneet Nibiru te herstellen. Poorterman houdt het op ertsen en mineralen die ze hier kwamen delven op Aarde. En dat gingen ze natuurlijk niet zelf doen. Waarom zouden ze ook? Men was namelijk meester in het genetisch manipuleren (fokken met andere woorden) van mens en dier. En dus kwam men op het briljante idee om hun DNA te mengen met dat van een aap.

De Annunaki op Aarde werden geleid door twee halfbroers. Enki, en Enlil. Enki was degene die zijn sperma doneerde en een vrouwtjes aap bezwangerde. Het resultaat was Adam. De eerste mens. Wees gerust, ook ik snap dit gedeelte niet, want hoe kan je een mens maken door geslachtsgemeenschap tussen een hagedis en een aap? Maar goed. Soms moet je even je sceptisch zijn laten varen voor het goede doel. Het vervolg laat zich raden, daarna moest er ook nog een vrouwelijke mens komen natuurlijk. Eva. Die werd uit een rib van Adam gecreëerd. Volgens het verhaal van Poorterman gaat het hier om ‘zwarte’ mensen. Want die waren geschikt om in ondraaglijke hitte onder de grond te werken in de mijnen. ‘Witte’ mensen waren er toen nog niet. Ja, de Annunaki zelf waren wit. Het zijn namelijk humanoïden. Iets wat ik uit een innerlijk weten weet. Menselijke gedaante, hagedis van binnen. Ziet iemand al de overeenkomsten met de serie ‘V’, waar de Aarde zogenaamd gered moet worden door menselijke buitenaardsen, die stukje bij beetje ontmaskerd worden, en uiteindelijk reptielen blijken te zijn in een menselijk jasje? Dat even terzijde..

Adam was een prototype, en bleek niet geschikt, want ‘hij’ was maar half ‘menselijk’, en te veel aap. Dus kwamen er meer en meer sperma donaties van onze vriend Enki. En uiteindelijk door veel door fokken, slaagde men erin om de juiste samenstelling te maken. Dat was Abel. En daarom was Abel ook het lievelingetje van ‘god’. Een niet klagend slaven ras, wat alles deed wat hun meesters hen opdroegen.

Maar men had niet al te lang schik van hun ‘schepping’. Enki en zijn halfbroer Enlil kregen ruzie. Enlil had het helemaal gehad met die mensen. Hij vond het experiment mislukt. Weg ermee. In de prullenbak dat ontwerp, en opnieuw beginnen. Volgens Poorterman was Enlil degene die verantwoordelijk was voor de ‘zondvloed’. Daarmee wilde hij al die zonderlingen wegspoelen, en daarna opnieuw beginnen. Enki was de ‘goeie’. Want, zoals het in een goede dualistische wereld gebruikelijk is, zijn er altijd twee strijdende partijen. Enki was dus de ‘goeierd’. Enki maakte nog een laatste maal een mens naar zijn eigen evenbeeld. Eentje die genetisch superieur was aan de eerdere creaties. Een witte man, en een witte familie, genaamd Noach. De bloedlijn van Noach zou bestand zijn tegen alle rampspoed die je maar kan bedenken. En Enki gaf Noach opdracht om een boot te maken om te kunnen ontsnappen aan het water. En zo geschiedde. De hele mensheid verzoop. Behalve Noach en zijn blanke familie in hun boot. Zij waren het gezuiverde menselijke ras. We spreken over 4400 voor christus. Zo’n 6 en half duizend jaar terug, aldus Poorterman.

Nederland

De afstammelingen van Enki, evenals Enki zelf, moesten een nieuw onderkomen hebben. Ze hadden hele wereld om uit te kiezen. En dus kozen zo voor ons koude natte kikkerlandje, Nederland. Uiteraard bestaat Nederland pas enkele eeuwen, maar toch dat mag de pret niet drukken, volgens Poorterman vloog Enki naar Drenthe.

De Annunaki spreken volgens hem ook een soort Neder-Duits (Kwando), een taal die verwant is en lijkt op het huidige Nederlands. In Drenthe bouwde Enki een raketbasis. En dat deed hij ook op de Veluwe. Deelen was die plaats.

En alsof dat nog niet genoeg was, vatte men ook nog het idee op om een grote ondergrondse basis te bouwen onder de Veluwe. Daar vertoeven de Annunaki nu al een paar duizend jaar.

Hitler en de nazi’s kwamen regelmatig op bezoek onder de Veluwe. De nazi’s voerden bovengronds de plannen uit die de annunaki ondergronds verzonnen, aldus Evert Jan Poorterman.

In deze ondergrondse basis onder de Veluwe vertoeven de Annunaki nu nog steeds. Hun ‘godin’ Inanna is met hun, met haar zwager. Ik had dit zelf niet kunnen verzinnen… En ze wachten daar op de ‘eindstrijd’. En die ‘eindstrijd’ gaat, zoals bij alle dualistische verhalen, over de strijd tussen Enki en Enlil (Het licht en het duister, goed en kwaad). Nederland speelt volgens Poorterman een cruciale rol in deze ‘eindstrijd’, en die ‘eindstrijd’ laat niet lang maar op zich wachten.

Feit of fictie?

De meesten van jullie zullen na het zelfde denken als wat ik dacht toen ik dat allemaal las. En onthoud, ik heb al 90 procent pure speculatie en mythologische sprookjes verhalen uit bovenstaande gefilterd. Ik dacht meteen van “Natuurlijk joh, zo kan ik er ook wel een paar verzinnen..!” Dus ik besloot verder te vragen, en te vragen om bewijs voor dit verhaal over de Veluwe en een eventuele ondergrondse Annunaki basis daar.

Het episch centrum van de ondergrondse basis ligt volgens Poorterman onder de luchtmacht basis Deelen, midden op de Veluwe. Hij is daar meerdere malen geweest, en kent remote viewers die een kijkje hebben genomen onder de grond. Men beweert dat er 10 verdiepingen zijn. En dat het enorm groot is. Men heeft humanoïden gezien, en twee zwarte schotelvormige ruimteschepen met een diameter van 200 meter. Oké, leuk en aardig, even terug naar het ‘sprookje’ van de ‘god’ Apollo die op zijn witte zwaan elk jaar kwam aanvliegen vanuit Brittannië. Hij landde dan in het huidige Apeldoorn. Wat toen bekend stond als Apollo’s Tempel. Apel staat voor Apollo. En doorn is de doorn, of naald, van Apollo. Een paar jaar terug ging de Koninklijke familie koekhappend ‘aapjes’ kijken tijdens Koninginnedag in Apeldoorn. Toen ze een enorme obelisk, genaamd de Naald, langsreden en zwaaiden naar het klootjesvolk vanuit een dubbeldekker bus, kwam daar een zwarte Suzuki gesjeesd. Ene Karst Tates kegelde een aantal mensen dood die in het publiek stonden, en reed zichzelf uiteindelijk te pletter tegen de Naald. Een ritualistisch offer aan Apollo dus. De Koninklijke familie stamt namelijk ook af van de Annunaki. Dat is voor mij een innerlijk weten. En hoe vereer je zo’n ‘lieve’ god? Juist, door mensen te offeren. Mensen die niet tot het ‘gezuiverde ras’ behoren. Reptielen, ik noem het Reptillians, hebben geen empathie. Ze geven niets om het ‘slaven ras’. Alleen dat soort ‘mensen’ kunnen in een achterkamertje vergaderen en tot de conclusie komen dat er duizenden of miljoenen doden moeten vallen.

Maar goed. Apeldoorn, en dat Karst Tates verhaal bij de Naald… wel vreemd. En de Koninklijke familie die vaak vertoeven op paleis ‘t Loo, ook op de Veluwe. Nog geen bewijs voor een eventuele ondergrondse basis, maar wel opvallend.

Wat ik wel opvallend vind als je alles bij elkaar optelt, is bijvoorbeeld de (eventuele) rol van een Dick Berlijn. Dick Berlijn was de baas, de generaal van alle Nederlandse strijdkrachten. Halverwege het laatste decennia, ergens in 2005 dacht ik, trad hij terug. En had tijd te veel. Dus werd hij lid van de raad van toezicht van nationaal park de Hoge Veluwe. Als militair was hij waarschijnlijk erg begaan met de wilde zwijnen en de hertjes. Het kan ook te maken hebben met het feit dat hij jarenlang werkte als ‘baas’ op luchtmachtbasis Deelen. Dat kan allemaal. Dick Berlijn werd opgevolgd door Peter van Uhm. Peter trad een paar jaar terug af als generaal. En had ook tijd te veel. En zocht ook een baantje. En dus trad ook Peter van Uhm toe tot de raad van toezicht van nationaal park de Hoge Veluwe… Logisch. Als je de rest van die raad bekijkt zie je enkel elite namen, dubbele, deftige achternamen. Dit alles wat ik hier zeg is na te ‘googlen’.

Op zijn minst opvallend dit alles als je het mij vraagt… Ik kreeg van Poorterman nog veel meer informatie over de Veluwe. Over plaatsnamen. Mysterieuze plekken en plaatsen zoals Drie waar paden liggen gericht naar het sterrenstelsel Orion. En nog veel meer zaken die ik schaar onder het kopje ‘wel heel erg ver gezocht’, en eigenlijk gewoon wartaal waar je geen sterveling mee gaat overtuigen, eerder gaat afschrikken.

Ik laat het open, het kan dat er iets onder Veluwe is. Er gebeuren rare dingen, het hele Apeldoorn gebeuren zit mij niet lekker. Maar ik weet het gewoon niet. Ik geef het jullie mee als informatie. Ik ben er nooit geweest, en ken niemand die er wel daadwerkelijk geweest is. Als het waar is dat mensen als een Dick Berlijn en een Peter van Uhm daar ondergronds komen, dan moeten er veel meer mensen zijn die er geweest zijn. En misschien leest zo iemand dit artikel. Als het een samenwerking is tussen mensen en Annunaki daar onder de Veluwe, dan zijn er tig mensen die er mee te maken hebben gehad, maar die waarschijnlijk niets mogen zeggen. Ik nodig een ieder die meer informatie hierover heeft uit om mij te mailen. Nederland heeft behoefte aan Klokkenluiders, die ons informeren hierover, als het waar is.

Israël

Of er nu wel of niet een ondergrondse Annunaki basis is onder de Veluwe laat ik even in het midden, daar gaat het uiteindelijk ook niet om. Feit is dat er annunaki basissen zijn hier op Aarde. En dat Israël daarin de hoofdrol speelt. Onder Damona in Israël, waar ook de nucleaire wapens liggen van Israël, ligt een grote ondergrondse Annunaki basis. Wie weet van Enlil. Maar ook dat verhaal trek ik in twijfel, het heeft een te groot ‘sprookjes’ gehalte om er vanuit te gaan dat het hele gebeuren draait om twee halfbroers die mot met elkaar kregen over ons zielige mensjes.

Israël neemt een prominente rol in, in dit hele verhaal van de Annunaki. De Bijbel, alsook de Egyptische mythologie zijn nauw verwant aan het Annunaki verhaal. Zelfde ‘goden’, andere namen of termen. Maar altijd de rode lijn dat ‘zij’ onze scheppers zijn, en wij van geluk mogen spreken dat ‘zij’ ons hebben gecreëerd..

Zionisten zijn, zo voel ik, nauw verbonden met deze Annunaki. Zionisten willen ook een ‘gezuiverd’ volk van blanken. Hebben een hekel aan alles en iedereen wat anders geloofd of er anders uitziet dan zij. Een nogal dubieus iets, als je bedenkt dat Israël ontstaan is na de tweede wereldoorlog. De nazi’s moorden de Joden uit. En de Joden kregen hun eigen staat. Joden zijn geen zionisten. Laat dat duidelijk zijn. Men moest eens weten wat voor creeps Israël regeren. Zionisten doen en willen hetzelfde als de nazi’s. Rassen zuivering. Zowel Hitler en de nazi’s als ook de zionisten, stammen af van de Annunaki, of staan of stonden ten minste onder controle van deze racistische hagedissen zonder empathie. Alleen dan krijg je het namelijk verzonnen om miljoenen mensen te offeren, voor je eigen of andermans agenda.

Zionisten geloven dat hun ‘goden’ of ‘scheppers’ verblijven in Zion. Zion is de plek waar de ‘goden’ wonen, en als zij braaf de zoveel geboden volgen, dan mogen zij daar uiteindelijk ook heen. Zou Zion hetzelfde zijn als Nibiru soms? We hebben te maken met taal hier op Aarde, alles en iedereen gebruikt andere woorden of termen voor vaak dezelfde dingen.

Om het iets te verhelderen, hoe die situatie in het Midden-Oosten nauw verbonden is, heb ik een paar maanden geleden het artikel ‘De ark des verbonds en ascentie‘ geschreven. Dit verhaal schept meer duidelijkheid over het hoe en waarom van al die oorlogen in het Midden-Oosten, en het verband met de ‘eindtijd’. Of zoals Poorterman het noemt ‘de Eindstrijd’.

Want hoe je het ook wendt of keert, er wordt een agenda uitgespeeld op Aarde door de Krachten van Beperking. Met houdt zich nauwkeurig vast aan het filmscript. En dat filmscript is voor ons allemaal te lezen of te zien. Men heeft het verstopt in oude geschriften zoals het oude testament en de Bijbel. De koran. Op de kleitabletten. Het staat geschreven of gegraveerd, dus dan moet het wel waar zijn, toch?

Mijn visie

Het is ook waar. Als je het bekijkt vanuit een non-dualistisch oogpunt dan klopt het bijna allemaal. Als je het toets aan je innerlijk weten dan weet je dat er dingen uitgespeeld gaan worden. Niets is voor niets zo gepland. Duizenden jaren van voorbereiding, dat doet ‘men’ niet voor niets.

Voor mij staat het als een paal boven water vast dat ook het Annunaki verhaal zich daadwerkelijk gaat uitspelen. Ja, ze zullen vast een keer met hun ruimteschepen naar hier komen. En ja, ze zijn er eigenlijk al, al duizenden jaren om precies te zijn. Maar dat past niet echt in de agenda. Wij moeten geloven dat ‘ze’ terugkeren om ‘ons’ te redden. Het staat allemaal in het filmscript vermeld. Dualiteit moet zich uitspelen. Goed tegen kwaad. Licht tegen duister. Het duister zal lijken te gaan winnen. Alles zal duister zijn. En dan komt daar de helpende hand, het zogenaamde licht. De andere zijde van precies dezelfde medaille, dualiteit.

Wat de rol van de Annunaki in dat spel is? Ik heb geen idee. Ik zie ze persoonlijk niet als het ‘licht’. Maar meer als iets ‘duisters’. Ze komen niet weg met hun bullcrap verhalen, dat gaat bijna niemand geloven. En ze zullen snel genoeg door het ijs zakken, zo is mijn overtuiging. Het zijn meer de derde dimensie wezens, die Annunaki. Anders hadden ze ook geen basissen hier op Aarde. Ik zie ze misschien nog wel lager op de schaal staan, tweede dimensie, aangezien ze weinig tot geen empathie hebben. Iedereen weet wel wat de lizards allemaal voor afschuwelijke rituelen uitvoeren, mensen offeren is hun favoriete bezigheid.

En dat is het gekke. Evert Jan Poorterman weet dat ze da doen. Hij moet daar niets van hebben. Hij weet ook, en hij vertelt dat ook, dat Hitler de plannen uitvoerde van de Annunaki die onder leiding van Enki staan. En dat noemt hij de ‘goeien’. Nou dan wil ik niet weten wat die Enlil allemaal in zijn vrije tijd bekokstoofd.. oh ja die deed zondvloeden over de Aarde gaan, ook niet echt bepaald ‘licht en liefde’.. Maar Poorterman kan niet kwaad worden op de Annunaki om al die zaken die ik benoemde, ook in e-mails naar hem toe. Hij zei: “Kwaad worden op de Annunaki is eigenlijk kwaad worden op jezelf, want zij zijn onze scheppers” Ik kan mij niet vinden in die denkwijze, dat is hetzelfde als al die Duitsers die na de tweede wereldoorlog zeiden ‘wir haben das nicht gewusst’ (we hadden daar geen weet van, wat onze overlords allemaal deden met de Joden). Hoe kan je iets of iemand(en) aanbidden/vereren als ze je weet wat voor nare trekjes ze op zijn zachtst gezegd hebben?

Ik vroeg hem ook naar andere losse eindjes in zijn verhaal. Zoals het feit dat alleen Noach en zijn blanke familie gered werden, en de rest van de mensheid verdronk in de zondvloed. Waar komen dan al die rassen vandaan die niet blank zijn, blauwe ogen hebben met blond of rossig haar? Op dat soort vragen krijg ik geen antwoord. Alles wordt op het sprookjesverhaal van de Annunaki gegooid. Tunnelvisie noem ik dat. Het vermogen om logisch na te denken is bij veel mensen geheel verdwenen. Met alleen logisch nadenken kom je er ook niet, het is zoals eigenlijk altijd zaak om de balans te zoeken. En juist die balans is bij zowel Poorterman als ook al die zogenaamde ‘woordvoerders’ vanuit de spirituele hoek geheel verdwenen.

Daar waar Poorterman naast zijn eigen mind-ego en die van anderen (boeken) uit gaat. Daar gaat de spirituele tegenhanger uit van nog minder, om geheel in de ban te komen van een reptielenras wat zo racistisch als de pest is, en er nogal vreemde gewoontes op nahoudt. Ik las een verhaal van zo’n woordvoerder van de Annunaki op Aarde. Hij zat op een brommer. En zag boven een weiland een UFO. En toen eentje boven hem. En toen ‘opeens’ kreeg hij boodschappen van de Annunaki. En dan moet het wel waar waar zijn… Het zijn onze scheppers en ZIJ komen ons redden!! Dat ze de troep in eerste instantie ook zelf gecreëerd hebben, en in feite hun eigen rotzooi komen opruimen, dat maakt niet uit. ‘Uitverkoren’ als ze zich voelen, gaan ze met een kosmisch ego van hier tot aan Nibiru de wereld tegemoet. Iedereen die anders beweert daar kijken ze op neer, die krijgen geen licht en liefde meer. Nee, dan mag je opeens wel oordelen. Die boodschapper staat dan in contact met Inanna herself. En zij komt terug naar de Aarde, om ons eenzame zielige stervelingen te redden van een wrede dood. Bij Poorterman is het nog erger, die beweerd dat er 144 duizend blanke mensen gered gaan worden die rechtstreeks afstammen van Enki. De rest kan creperen dus. Maar toch hebben Inanna, Marduk, en Enki en alle aangetrouwde inteelt familie het goed met ons voor! Ja jammer voor de rest, maar de uitverkorenen worden meegenomen met hun ruimteschepen naar Nibiru.

Wat al deze mensen lijken te vergeten, is dat er nog veel meer rassen en religies zijn op de Aarde. Niet elke cultuur gelooft in de Annunaki, of de daaruit voortgekomen religies Jodendom, Christendom en Islam. Je hebt ook Hindoestanen. Zijn er ook best veel! En boeddhisten, taoisten, new agers, noem het allemaal maar op. Een Hindoestaan geloofd in de terugkeer van Krishna. Die is blauw. Niet blank. En zo heeft elk volk en elke cultuur hun eigen legendes en sagen. En allemaal bevatten ze stukjes waarheid. Het gaat namelijk om zoveel mogelijk ‘zieltjes’ komen oogsten als de tijd rijp is. De oogst is bijna rijp, en dus moet het geoogst worden. Die oogst dat zijn wij, de zieligerds van een mensen, die geschapen moeten worden om te kunnen leven. Zonder hun waren we er nu niet…  Fuck ze. Ja ik ben zo klaar met dat zielige gedoe. Ik geef mijn macht niet uit handen. Ik weet dat ik mijn eigen schepper ben. Ik ben niet geschapen, ik ben niet gecreëerd. Ik ben altijd al geweest, ken geen begin en zeker ook geen einde. Ik heb geen ‘god’ nodig. Ik weet dat ik hier ben met een reden. En die reden is om af te studeren. Dualiteit te overstijgen, en te centreren. Naar mijzelf luisteren, in plaats van naar wat anderen zeggen. Ik geloof niet, ik weet. En ik weet niet alleen, ik wees het ook nog eens.

Als je naar je hart luistert, weer vertrouwt op jezelf en dus op je innerlijk weten, dan weet je dat je zelf je eigen leider bent. Dan zie je wat er wordt uitgespeeld hier op Aarde. Dan kruip je uit je slachtofferrol. En weet je dat we zelf dit alles zo gewild hebben. Inclusief alle ellende. Maar ook alle vreugde. Want we hebben te maken met een planeet van dualiteit. Wij hebben dit samen met dit Universum gecreëerd. Wij zijn ook scheppers. Allemaal. We hebben allemaal dit, en vorige levens, geschapen, voor onszelf. In samenwerking met velen anderen. Ook met de Annunaki. Wij hebben hen gevraagd om de rol te spelen die ze gespeeld hebben en nog steeds spelen.

We hoeven geen kant te kiezen, er is geen ‘goed’ en er is geen ‘fout’.

Het liefste zou ik vandaag nog die hele Annunaki crap van de planeet aftrappen.. Ik heb ze niet nodig, en ik ben er klaar mee. Maar tegelijk weet ik dat dat niet gaat gebeuren. De ‘eindstrijd’ gaat daadwerkelijk plaatsvinden namelijk. En de Annunaki spelen daar een grote rol in. Net zo’n grote rol als al die andere neppe ‘goden’, egocentrische buitenaardsen, geascendeerde ‘meesters’, ‘engelen’, en weet ik veel wat er nog meer voor een vloot aan gekken hier langs gaat komen…

Laat ze maar komen zeg ik. Laat het zich maar uitspelen. Zoek het onderling maar lekker uit. Manipuleer wat je wilt, verspreid al die desinformatie maar over onze zogenaamde afkomst. Doe maar net of je ons komt redden, of tot slaaf komt maken. Wij weten wel beter. Wij staan daar ver boven. Wij weten over onze uitkomst in dit leven. En die uitkomst is niet dat we ons laten meeslepen in die mind-ego dualistische nonsens die al die buitenaardsen ons komen vertellen.

Onze uitkomst staat al vast, en daar kan niets of niemand iets aan veranderen. Hoe graag ze dat ook zouden willen, of hoe hard ze dat ook verkondigen. Ze hebben geen enkele macht over ons. Zolang wij het in onszelf blijven zoeken, en uitgaan van onze eigen innerlijke wijsheid en innerlijke kracht!

Ik zou willen afsluiten met iets wat onze jeugdvriend Bassie altijd al zei: “wat er ook gebeurd, altijd blijven lachen!”

Micky

16-11-2013

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mobiele zendmast verhoogt kans op diabetes

Mobiele zendmast verhoogt kans op diabetes - Zembla www.bnnvara.nl Mobiele zendmast verhoogt kans op diabetes Wetenschappers hebben voor het...