Pagina's

zondag 1 november 2020

Ik ben John F. Kennedy, de president van de Verenigde Staten

Goedemorgen, Amerikanen en de wereld,

 Ik ben John F. Kennedy, de president van de Verenigde Staten, en ik ben erg blij u vandaag allemaal te kunnen spreken.  Ik ben de 35e president, die werd vermoord door meerdere schutters, voordat ik de waarheid aan de wereld kon onthullen over de oorlogen en andere negatieve dingen die op dat moment in Amerika en over de hele wereld gebeurden.  Meer dan een handvol sluipschutters schoten op me, ze waren allemaal goed gepositioneerd en bestreken elke hoek.  The Dark Side zorgde ervoor dat ik het einde van die dag niet zou halen.

 Mijn land werd vernietigd door de geldhongerige en corrupte elite.  Mijn sterke verlangen om de verborgen duistere waarheid te onthullen werd ongemakkelijk voor die negatieve zielen, die van top tot teen verwende en rotte individuen waren.  Ze doodden onschuldige mensen en creëerden oorlogen alleen maar om te profiteren en te profiteren van de ellende en pijn van anderen.

 Als president wist ik precies wat er aan de hand was, en ik wilde de waarheid vertellen aan mijn mede-Amerikanen en de wereld.  Ik geloof dat de waarheid altijd moet worden gesproken, ongeacht wie erbij betrokken is, en deze corrupte zielen verdienen het om gestraft te worden, verantwoordelijk te worden gehouden en verantwoording af te leggen voor hun misdaden tegen de menselijkheid.  Ze zorgden ervoor dat ik zou blijven zwijgen en orkestreerde een zeer gedetailleerde operatie om mij te elimineren, het omvatte zelfs een aantal mensen die ik vertrouwde, ze verraadden me en hielpen een complot te bedenken om me te vermoorden.

 Deze zielloze groep individuen had niet verwacht dat de waarheid het licht zou zien, hoe hard ze ook probeerden het verborgen te houden.  De mensen die bij mijn dood betrokken waren, waren zeer machtige en bekende personen, die alleen om controle gaven en steeds meer geld verdienen.  Als president wilde ik alle geheimen en corruptie aan de wereld onthullen.  Ik wilde ook veranderingen aanbrengen in het systeem om een beter leven te creëren voor iedereen in mijn geliefde land Amerika en in de wereld.  Ik had niet eens de kans om president te worden, mijn leven werd me gestolen door de rijke criminelen, die hun macht niet wilden verliezen.

 Kijk vandaag naar de wereld waarin je leeft, die is niet veel veranderd, sinds mijn onverwachte dood is het alleen maar erger geworden.  De rijke mensen worden nog steeds rijker en de armen worden met de dag nog steeds armer.  Al je vrijheden zijn van je afgenomen, dat maakt me erg verdrietig om te zien.  U moet uw mening geven en opkomen voor uzelf en uw rechten.  Degenen aan de top blijven je dagelijks manipuleren en hersenspoelen met hun leugens.

 Ze willen de waarheid niet weten over het Secret Space Program, dat nu al een hele tijd loopt, de beschikbaarheid van zeer geavanceerde technologieën, het bestaan van andere beschavingen, enz. Als president van de Verenigde Staten van Amerika, ik  werd om veiligheidsredenen over al deze zaken ingelicht en ik was er persoonlijk getuige van.

 Deze negatieve zielen werden vervangen door nieuwe en ze blijven dezelfde Donkere Agenda pushen om iedereen te beheersen en te laten lijden.  Het enige dat voor hen belangrijk is, is hun macht om totale controle te hebben over de mensen op deze planeet, door je te vertellen wat je moet doen en hoe je je leven moet leiden.  Ik ben me bewust van het feit dat de mensheid op weg is naar Ascentie, totdat dat gebeurt, moeten jullie voor jezelf gaan zorgen door niet te luisteren naar alle onzin die van jullie Media komt, die volledig gecorrumpeerd, gecontroleerd en  liegt dagelijks tegen je over alles.

 Dit is de tijd voor jullie allemaal om je ogen te openen en voor jezelf te zien wat de echte waarheid is en wat niet.  Als president geloof ik dat de waarheid altijd zal winnen tegen de duisternis.  Ik was op dat moment alleen tegen hen in mijn strijd en ik was nog steeds niet bang om hun misdaden tegen mijn volk aan de kaak te stellen, en de enige manier waarop ze me konden zwijgen, was door me uit mijn fysieke lichaam te dwingen.

 Nu, ik kwam in een andere vorm via dit kanaal, ik ben zo blij dat ik nog een kans krijg om met jullie allemaal met mijn oprechtheid te praten over wat er om je heen en op aarde gebeurt.  Jullie dragen allemaal een enorme kracht van eenheid in je, blijf alsjeblieft bij elkaar en verenig je als één, en je zult een niet te stoppen Kracht van Licht worden en deze strijd tegen de Duisternis winnen.  Je zult weer een betere toekomst hebben en alles zal ten goede veranderen in jouw wereld.

 Alles komt op een tijdige manier samen onder een goddelijke orkestratie van Prime Creator / God, niets is toeval in deze wereld.  Ik, JFK, leerde dit door de sluier over te steken naar de andere kant.  Mijn hart en ziel gaat uit naar mijn mede-Amerikanen en iedereen in deze wereld.  Bedankt dat je de tijd hebt genomen om naar mijn bericht te luisteren.  JFK

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mobiele zendmast verhoogt kans op diabetes

Mobiele zendmast verhoogt kans op diabetes - Zembla www.bnnvara.nl Mobiele zendmast verhoogt kans op diabetes Wetenschappers hebben voor het...