Pagina's

dinsdag 22 december 2020

Ik heb deze onzin over het Pfizer-vaccin overal op internet gezien.

Dave Meckanic, hoofdonderzoeksingenieur:


Ik heb deze onzin over het Pfizer-vaccin overal op internet gezien. Iedereen zegt steeds dat het vaccin bewaard moet blijven bij een temperatuur van -70 graden Celsius (kooldioxide - droogijs, vriest bij -78,5C).
Dat betekent dat het bij die temperatuur inert of niet actief is, maar wat betekent dat nu eigenlijk?

Dat betekent dat er bij -70C slechts een zeer beperkte hoeveelheid latente en/of kinetische energie kan worden uitgedrukt. 

Als het een explosief was, zou ik het kunnen begrijpen. Als het biologisch materiaal was, een virus of bacterie, die snel kan repliceren, zou ik het begrijpen.

Als het een biologische nanomachine was die in stasis (bewegingloos) moet blijven tot aflevering, zou ik dat ook kunnen begrijpen. Als het gewoon een vaccin is dat de gebruikelijke adjuvanten bevat, begrijp ik het niet.

De enige keer dat ik injecteerbaar materiaal heb gezien dat op dit soort extreme temperaturen moest worden gehouden, betrof een gemodelleerd AIDS-achtig virus dat werd gebruikt om RNA naar andere cellen te transporteren. 

Dit betekent een biologische motor die wordt gebruikt om DNA ,en later het genetisch materiaal van de cellen die het doelwit zijn, te splitsen. Nu, dat beangstigt me omdat ik weet wat er gebeurt met binaire replicatie in cellulaire transportsystemen.

Het eerste geïnjecteerde virus verandert een cel, waardoor er twee kopieën ontstaan. Deze twee kopieën veranderen op hun beurt twee andere cellen, waardoor er 4 kopieën ontstaan. Het verdubbelt bij elke interactie. Op een gegeven moment verandert de helft van het lichaam de andere helft en sterft de gastheer.

Het lijkt er dus op dat wat in deze vermeende 'vaccins' wordt gestopt, zeer energiek en buitengewoon gevaarlijk is. Als er een probleem is in mijn logica, leg me dit dan dan uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Mobiele zendmast verhoogt kans op diabetes

Mobiele zendmast verhoogt kans op diabetes - Zembla www.bnnvara.nl Mobiele zendmast verhoogt kans op diabetes Wetenschappers hebben voor het...