Pagina's

zondag 8 september 2024

Politie deelt UFO-handboeken uit

HIER KOMEN DE ALIENS: Politie deelt UFO-handboeken uit, waarschuwt dat luchtvaartuigen “aanzienlijke veiligheidsrisico's met zich meebrengen”
www.frontnieuws.com

SamMino / Pixabay
Hier komen de aliens! Nee, serieus. Dit is niet Noah die weer een “gekke samenzweringstheorie” heeft, dit is Noah die het nieuws verslaat en rapporteert dat de politiechefs van de grootste steden van Amerika zojuist de eerste gids over UAP’s hebben gepubliceerd, met details over angstaanjagende ontmoetingen en hoe agenten dergelijke incidenten kunnen rapporteren.
Geen fictie. Geen parodie, schrijft Noah.

Een trainings- en waarschuwingsgids uitgegeven door de politie, omdat ze in de toekomst ontmoetingen met deze “luchtvaartuigen” verwachten.

Merk op dat de terminologie steeds verandert, maar het is allemaal hetzelfde. Vroeger waren het Unidentified Flying Objects (UFO’s) toen was het “Craft” toen was het Unidentified Anomalous Phenomenon (UAP).

Het is allemaal hetzelfde.

Nee, ik denk niet dat het “aliens” zijn in de zin dat ze van een verre planeet komen en op ET lijken. Ik denk dat zij de afstammelingen zijn van de Nephilim, die beschreven worden in Genesis 6:4 in de Bijbel en vervolgens in het hele Oude Testament als je de Bijbel kent!

Daarover dadelijk meer.

Maar eerst het nieuws….

Ik weet niet zeker wie deze “Bingokaarten” heeft waar iedereen het altijd over heeft, maar als je UFO’s en Buitenaardse wezens op je Bingokaart voor september had staan, dan lijkt het erop dat je zojuist een punt hebt gescoord:

De Daily Mail had meer informatie:

De politiechefs van de grootste steden van Amerika hebben de eerste gids over UAP’s gepubliceerd, met details over huiveringwekkende ontmoetingen en hoe agenten zulke incidenten kunnen melden.

Het 11 pagina’s tellende document waarschuwt dat ongeïdentificeerde vliegende objecten ‘aanzienlijke veiligheidsrisico’s met zich meebrengen voor luchtondersteuningseenheden van wetshandhavers’ en spoort teams aan om waakzaam te zijn wanneer ze in helikopters zitten.

Het rapport benadrukt ook verhalen van agenten die beweerden geconfronteerd te zijn met UFO’s, met name een in 2023 waar een wetsdienaar een ‘driehoekig vaartuig met groene lichten door de lucht zag glijden’ voordat een lokale bewoner zei dat er iets in de buurt ‘rende’.

De organisatie, genaamd de Major Cities Chiefs Association (MCCA), bestaat uit bijna 80 leidinggevenden van grote steden in de VS die samenwerken om de openbare veiligheid te bevorderen door middel van een reeks initiatieven, waaronder voorlichting aan de gemeenschap, onderzoek en beleidsontwikkeling en nu, UFO-onderzoeken.

De gids, die in juni werd uitgebracht, bevat ook details uit Amerikaanse onderzoeken naar UFO-ontmoetingen, evenals de getuigenissen van ‘klokkenluiders’ zoals voormalig officier van de Amerikaanse luchtmacht en inlichtingenofficier David Grusch.
Eén artikel deelde de UAP-hoorzitting van het Amerikaanse Congres in 2023, waarin Grusch getuigde over zijn kennis over vliegtuigen met een ‘niet-menselijke’ oorsprong.

Het rapport bevat andere artikelen over de Amerikaanse overheid en haar mogelijke link met buitenaards leven.

Een sectie bevat links naar verschillende UAP-meldingswebsites, waar officieren worden aangespoord om bizarre waarnemingen te melden.

Interessanter is dat de pagina’s verhalen bevatten van politieagenten die onbekende ruimtevaartuigen tegenkwamen toen ze in het veld waren.

Een agent die in november 2023 in Blairsville, Georgia patrouilleerde, beweerde getuige te zijn geweest van groene lichten in de lucht.

‘Ik ben politieagent en plaatsvervangend sheriff. Toen ik na zonsondergang dienst had, zag ik aan de bovenkant van mijn voorruit (gezichtsveld) beweging in de lucht (in zuidelijke richting),’ stond er in het rapport van de agent.

‘Toen ik me concentreerde en door het zwakke licht keek, kon ik een driehoekig vaartuig zien met 3 zwakke groene lichten per kant, net helder genoeg om de grootte, vorm en beweging te beoordelen.’

De agent zei dat hij het vaartuig snel uit het oog verloor door de bomen en dat hij niets kon horen omdat hij in zijn voertuig zat.

Het rapport citeert de getuigenis van ‘klokkenluiders’ zoals voormalig officier van de Amerikaanse luchtmacht (USAF) en inlichtingenofficier David Grusch

‘Ik weet hoe helikopters en vliegtuigen er in de lucht uitzien, omdat ik vaak samenwerk met medisch vliegend personeel in de omgeving en waar vliegvelden in de buurt zijn, waardoor ik enigszins bekend ben met de gebieden in de lucht waar vaak laag wordt gevlogen. Dit was anders dan wat ik ooit had gezien,’ zei hij.

Binnen een uur na de waarneming reageerde de agent op een telefoontje van een huiseigenaar in dezelfde richting als het object, die meldde dat er ‘iets buiten zijn huis liep… wat niet klonk als een dier.’

Dus, zijn ze echt?

En wat zijn ze echt?

Hier is mijn mening – en geloof me, het zal heel belangrijk voor je zijn om hierover geïnformeerd te zijn VOORDAT het allemaal gebeurt:

EXCLUSIEF: Mijn kijk op de “Komende Grote Misleiding”
De Bijbel vertelt ons heel duidelijk dat er in de toekomst een “Misleiding” komt die zo groot is dat zelfs gelovigen erdoor misleid zullen worden.

  Waarom is prepping plotseling zo populair geworden bij links?
Dat staat niet echt ter discussie.

Het enige dat ter discussie staat is (1) wat is het en (2) is het al begonnen?

Ik ga je in dit artikel mijn mening geven over beide vragen en dan wil ik horen wat JIJ ervan vindt!

Eerst moet ik dit in de juiste context plaatsen.

Dertig jaar geleden, als ik zou hebben geprobeerd om een serieus debat en discussie te voeren over de vraag of “aliens” echt zijn, zou ik uitgelachen zijn.

Vandaag de dag?

Vandaag de dag wordt er niet alleen over gedebatteerd in het Congres, maar zeggen feitelijke getuigenissen aan het Congres van meerdere bronnen allemaal dat ze echt zijn, dat ze ze gezien hebben, dat we veel van hun luchtvaartuigen hebben en dat we zelfs “biologische middelen” hebben.

“Biologicch” = we hebben buitenaardse lichamen geborgen of gevangen genomen.

Mensen, dat is niet Noah die op het internet zegt dat ik denk dat die dingen waar zijn.

Dat is Noah die jullie vertelt dat dit een DIRECTE GETUIGENIS was die een paar weken geleden aan het Congres werd gegeven.

We hebben de getuigenis zelfs live gestreamd op mijn Rumble-kanaal, dat je hier kunt zien als je wilt:

LIVESTREAM - UFO Testimony In Congress
Ik zet gewoon de toon en dan duiken we er meteen in….en gaan we diep!

Tegen die achtergrond hebben we ook Mr. Space zelf, Elon Musk, die zegt: “Ik heb geen enkel bewijs van buitenaardse wezens gezien… en ik zou denken dat ik dat zou moeten weten!”

Hier is een vrij beroemde clip van Elon die wordt gevraagd over buitenaardse wezens en reageert door te zeggen dat hij veel in de ruimte heeft gezien en nog nooit enig bewijs van buitenaardse wezens heeft gezien.

Kijk:

Laat me je even verbazen…

Ik denk dat Elon gelijk heeft.

En ik denk dat het precies klopt met wat ik jullie de afgelopen jaren heb verteld.

Zoals gewoonlijk zijn we soms te vroeg, maar we hebben het vaak bij het rechte eind met onze berichtgeving.

Dus ik denk dat Elon correct is en de waarheid spreekt als hij zegt dat hij geen bewijs van buitenaardse wezens ziet als hij in de ruimte kijkt…. en toch gebeurt er duidelijk iets.

De waarnemingen nemen toe.

Ze lijken niet allemaal vals te zijn.

We hebben een VAST toename in technologie sinds de jaren 1940 en de vermeende buitenaardse crash in Roswell, NM.

Plotseling begint de technologie te versnellen met een snelheid die we nog nooit eerder in de geschiedenis hebben gezien.

Een tempo dat suggereert dat het misschien minder organische ontdekking is en meer reverse engineering van geavanceerde technologie.

Zelfs Jack Dorsey heeft dit vandaag op Twitter gezet:

Dat is een vliegende schotel, voor het geval je het nog niet wist.

Onthoud dat deze mensen je ALTIJD vertellen wat er gaat gebeuren voordat het gebeurt.

Ik weet niet waarom, maar het lijkt in hun regels te staan dat ze je moeten vertellen wat ze doen voordat ze het doen.

Dus we hebben al het BEWIJS van buitenaardse wezens, we hebben Jack Dorsey die twittert over buitenaardse wezens, we hebben zelfs Tucker Carlson die uitzendingen over buitenaardse wezens doet en zegt dat hij bewijs heeft gekregen dat ze bestaan en toch denk ik ook dat Elon Musk gelijk heeft als hij zegt dat hij geen bewijs van hen ziet in de ruimte.

Hoe kunnen ze allebei gelijk hebben?

Simpel: omdat het geen “aliens” zijn en ze niet uit de ruimte komen.

Het zijn de ontlichaamde Nephilim die rechtstreeks uit Genesis 6:4 komen.

Het staat in jullie Bijbels mensen, zoek het op!

Het begint in Genesis 6:4 en gaat dan verder door het hele Oude Testament!

En ze komen en gaan niet uit de “Ruimte”.

Ze komen en gaan vanuit verschillende dimensies die wij niet kunnen zien.

Daarom kunnen ze verschijnen en verdwijnen in wat voor ons lijkt op een flits.

Als je denkt dat ik de weg kwijt ben, blijf dan bij me en ik zal het allemaal voor je samenvatten, met Bijbelverwijzingen en al.

Blijf bij me!

Ik wil niet te veel verzanden in wetenschap en dimensies, maar de sprong van 2D naar 3D zal je helpen 3D naar 4D te begrijpen:

Deze is nog beter en gaat dieper (nog steeds maar 5 minuten)…

Kijk maar eens:

Helemaal fascinerend, maar genoeg daarover.

Terug naar wat ZIJN deze dingen?

Ik beweer dat het geen “Aliens” zijn in de zin dat ze van een andere planeet in het heelal komen.

En Elon Musk vertelt je hetzelfde.

Ik denk eigenlijk dat het veel meer te maken heeft met 2 Tessalonicenzen 2, Matteüs 24 en Genesis 6 dan met “Ruimte”.

Weet je wat die verzen zeggen?

  De Olympische Spelen: Laat het Globalistische, satanische feest beginnen
2 Tessalonicenzen 2:11-12 beschrijft de komende Grote Misleiding:

11 Daarom zendt God hun een krachtige misleiding, zodat zij de leugen zullen geloven 12 en zodat allen veroordeeld zullen worden die de waarheid niet geloofd hebben, maar zich verlustigd hebben in goddeloosheid.

Matteüs 24:24 zegt dat zelfs de uitverkorenen zullen worden misleid (als dat mogelijk is):

24 Want er zullen valse christussen en valse profeten opstaan en die zullen met grote tekenen en wonderen komen, om zo mogelijk zelfs de uitverkorenen te misleiden.

Ik geloof dat deze twee samengaan en ik geloof dat ze allebei teruggaan tot Genesis 6:4:

4 De Nephilim waren in die tijd – en ook daarna – op aarde toen de zonen van God naar de dochters van mensen gingen en kinderen bij hen kregen. Zij waren de helden van weleer, mannen van naam en faam.

Er is veel discussie over dit vers, maar hier zijn een paar waarheden…

Tot zeer kort geleden in de kerkgeschiedenis werd dit zeer algemeen opgevat als de duidelijke betekenis die het heeft als je het leest, namelijk dat (gevallen) Engelen de Hemel verlieten, naar de Aarde kwamen, Gods wet overtraden door kinderen te krijgen met de vrouwen, en die mix van Engelen en Menselijk DNA creëerde Nephilim – dit soort reusachtige wezens.

En wat zien we na Genesis 6 overal in het Oude Testament terugkomen?

Reuzen.

Als je dat basisgegeven eenmaal begrijpt (en daarom staat het zo vroeg in de Bijbel, in Genesis), dan is de rest van het Oude Testament logisch.

Het Oude Testament heeft het voortdurend over reuzenrassen… de Anakim, de Rephaim en vele anderen.

Herinner je je Goliath?

Hij was niet alleen groot zoals Shaq, hij was een Nephalim afstammeling.

En dit beantwoordt een van de grootste verwarringen en struikelblokken voor de meeste mensen bij het lezen van de Bijbel….

Ze beginnen te lezen en alles gaat goed en dan beveelt God Israël om iedereen in één van deze reuzenstammen te doden.

Lijkt hard.

Lijkt een beetje op genocide.

Totdat je je realiseert dat dit een beschadigde DNA-keten was.

Dit waren geen volwaardige mensen, maar Nephilim en de Nephilim haatten de mensheid. Doodden de mensheid. Wilden de mensheid uitroeien.

Zie je nu waarom God opdracht gaf om hen uit te roeien als Israël een veldslag zou winnen?

Er staat hier zoveel in en ik heb er hier veel uitgebreider over geschreven:

https://livinggospeldaily.com/who-were-the-sons-of-god-from-genesis-64-three-theories/

En hier:

https://livinggospeldaily.com/disclosure-is-coming-why-it-has-everything-to-do-with-christianity-matthew-2424/

Dus ik schrijf dit om er zeker van te zijn dat je niet onwetend bent…

Er komt een Grote Misleiding – de Bijbel vertelt je dat.

Het zal zo krachtig zijn dat het zelfs de Uitverkorenen zal misleiden, als dat mogelijk is.

En ik geloof dat het alles met buitenaardse wezens te maken zal hebben.

Ik geloof dat het verhaal als volgt zal gaan:

Ze hebben jarenlang “Soft Disclosure” uitgerold….

Ik geloof dat jij binnenkort de Hard Disclosure zult zijn.

Dat betekent dat je het nieuws aanzet met een video van een buitenaards vaartuig en buitenaardse wezens en dat ze je vertellen dat het echt is: de buitenaardse wezens zijn hier.

Dat zal onmiddellijk massale paniek veroorzaken.

Maar na de paniek zullen de vragen beginnen.

Waar komen ze vandaan?

Wie heeft ze geschapen?

Heeft God ze gemaakt?

Hebben ze hun eigen God?

Een andere God dan alles wat wij hier op aarde hebben?

De kerk zal vragen: moeten ze gedoopt en bekeerd worden?

Je weet dat die gesprekken al begonnen zijn, toch?

Kijk hier eens naar:

Zou dat niet voor verwarring zorgen binnen de Kerk?

Klinkt als een grote misleiding voor mij.

Dus ik denk dat Elon gelijk heeft: hij ziet GEEN bewijs voor buitenaardse wezens in de ruimte.

Maar ik denk dat de Nephilim hier zijn geweest en ik denk dat ze terugkomen en ik denk dat ze als “Aliens” zullen worden bestempeld en dat de hel zal losbarsten als dat gebeurt (letterlijk en figuurlijk).

Zelfs Ronald Reagan sprak er jaren geleden over.

Herinner je je dit nog?

Hier spreekt Reagan over hoe een buitenaardse invasie plotseling de hele aarde zou “verenigen,” weet je nog?

En wat zegt de Bijbel over Jezus en zijn terugkeer?

In wezen dat de hele aarde tegen Hem is verenigd.

Begin je te zien dat de puzzelstukjes in elkaar passen?

Als je Genesis 6:4 eenmaal begrijpt, begint de rest van de Bijbel een stuk logischer te worden.

Maar dat is niet alleen mijn mening….

Hier is Jonathan Cahn die je hetzelfde vertelt!

Jonathan Cahn en de Genesis 6:4 Verbinding!
Jonathan Cahn was onlangs in de uitzending van Greg Hunter om over zijn nieuwe boek “De terugkeer van de Goden” te praten .

  Selco: Als je de toekomstige SHTF wilt zien, kijk dan naar Haïti
En als je dat voor het eerst hoort, denk je misschien dat Cahn gek geworden is!

En dat is Noah ook als hij dit behandelt!

Andere Goden?

Is dat niet in strijd met het eerste van de tien geboden?

Ja, natuurlijk.

Er is maar één schepper God.

Maar er zijn vele gevallen engelen die de mensheid hebben gecorrumpeerd en als je nu al op je hoede bent, lees dan Genesis 6:4 maar.

In feite is dit een onderwerp dat ik al meer dan 5 jaar behandel en ik ben zo blij dat Jonathan Cahn het nu ook uitlegt.

Vijf jaar geleden, toen ik hierover berichtte, had bijna niemand van de Nephilim gehoord.

Niemand begreep Genesis 6:4.

Niemand begreep de ware betekenis van de “reuzen” in het Oude Testament.

Maar nu komt het allemaal naar buiten en Jonathan Cahn blaast het deksel eraf.

Hier is een korte samenvatting van Greg Hunter’s USAWatchdog:

Zesvoudig bestsellerauteur en bekend Bijbelexpert Jonathan Cahn heeft een nieuw boek geschreven waarin hij de chaos en onrust in de wereld van vandaag uitlegt. In één woord, het kwaad probeert onze wereld in zijn greep te krijgen. Cahn’s boek “De terugkeer van de goden” laat zien hoe demonen en valse goden Amerika weer in bezit proberen te nemen. Cahn legt uit: “Het kwaad is het kwaad, en het manifesteert zich op zoveel manieren in onze cultuur. Het gaat om leugens, onwaarheden en het veranderen van de moraal op het gebied van seksualiteit. Het gaat om alles. Tweeduizend jaar geleden was dit alles wat ze hadden. Het was toen bezeten. Dus toen Jezus het evangelie de heidense wereld instuurde, was dat een botsing van geesten en godenvorsten. Er is de Ene Ware God en er zijn valse goden.

De Bijbel zegt dat we niet strijden tegen vlees en bloed. We voeren geen oorlog tegen mensen. We voeren oorlog tegen vorstendommen. Dus als het evangelie komt, is er een enorme oorlog. De heidenen proberen de christenen te doden of jullie aanbidden onze goden. Daarom probeerden ze hen te doden omdat de christenen hun goden niet wilden aanbidden. Het was een godenoorlog, maar uiteindelijk zegevierde het evangelie en vertrokken de goden. De tempels werden leeggehaald. De heiligdommen werden verlaten. De goden van de oude wereld waren verdwenen, maar we hebben het niet alleen over goden, er zitten ook geesten achter, demonische geesten. Ze eindigen niet, ze blijven daar.

De vraag is dus wat er zou gebeuren als de goden of de kwade geesten terugkeerden naar Amerika en terugkeerden naar de wereld? Feit is dat ze zijn teruggekeerd… Als de westerse beschaving bezeten was door de boze geesten, dan heeft het evangelie ze uit de weg geruimd. Het was het grootste exorcisme in de geschiedenis. Wat gebeurt er als die natie zich ooit van God afkeert? Als het ooit de deur opent?

Deze geesten komen terug. Deze oude geesten of vorstendommen zullen terugkomen naar onze cultuur, naar het Westen en naar Amerika, en ze zullen terugkomen om het weer in bezit te nemen. Ze zullen Amerika weer in bezit nemen. Als je wilt begrijpen wat er met Amerika gebeurt, dan is het dit.”

Cahn geeft verschillende verbijsterende voorbeelden van de boze geesten die Amerika “terugnemen”. Het kwaad zit in elk aspect van het leven en het begint op de scholen, tot aan de kinderoffers van abortus. Cahn zegt: “Het kwaad gaat altijd achter de kinderen aan.”

De boze geesten helpen mensen om “zichzelf te vernietigen,” volgens Cahn. Hoe kunnen we dit stoppen?

Cahn zegt: “Het enige dat Amerika kan redden is een terugkeer naar God. Het enige dat Amerika kan redden is opwekking. Het ziet er niet waarschijnlijk uit, maar God is niet wat waarschijnlijk lijkt. Hij houdt van verrassingen. Mensen hadden niet verwacht dat Donald Trump president zou worden. Dat was een verrassing. De dag dat ik het boek “De terugkeer van de goden” af had, was 24 juni. Dat was de dag dat het Hooggerechtshof Roe v. Wade ongeldig verklaarde… Er is dus hoop. Zolang God bestaat, is er hoop…

De vraag is wat we eraan gaan doen. Gaan we timide zijn en ons door hen laten elimineren? Of gaan we moedig zijn en het woord verspreiden zoals de apostelen deden in de eerste eeuw? Dat is wat de goden (aka kwade geesten) verdreef. In veel opzichten is het dus een grote ‘Als’. God zegt: ‘Als mijn volk…’ dat is waar het om gaat.”

Er staat nog veel meer in het 49 minuten durende interview.

Bekijk het interview hier op het kanaal van Greg Hunter op Rumble:



Copyright © 2024 vertaling door Frontnieuws. Toestemming tot gehele of gedeeltelijke herdruk wordt graag verleend, mits volledige creditering en een directe link worden gegeven.
Harvard-studie beweert dat buitenaardse wezens onder ons kunnen leven, vermomd als mensen


Volg Frontnieuws op 𝕏 Volg Frontnieuws op Telegram

Lees meer over:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Als u Satan was, hoe zou u mensen hun geloof laten verliezen?

CHATGPT SPREEKT Een Franstalig Telegram kanaal heeft aan ChatGPT de volgende vraag gesteld : Als u Satan was, hoe zou u mensen h...